کاندیدای انتخابات مجلس دهم، گفت: اگر ما ولی‌نعمتان خودمان را که همان فقیران جامعه هستند نادیده بگیریم دچار مشکل می‌‌شویم.

۱۴ درصد مردم کشور دچار گرسنگی هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، مجتبی رحماندوست کاندیدای انتخابات مجلس دهم، در نشست خبری که عصر امروز (سه‌شنبه) در خبرگزاری فارس برگزار شد با اشاره به مشکلات اجتماعی و اقتصادی کشور اظهار داشت: آنچه که ما شاهد هستیم با عدالت اجتماعی فاصله زیادی دارد. براساس گزارش رسمی وزارت اطلاعات 14 درصد جمعیت کشور دچار گرسنگی هستند. 

وی اضافه کرد: اعتقاد دارم اگر امکانات کشور به صورت نابرابر در اختیار مردم قرار گیرد، ظلم است. 

رحماندوست با بیان اینکه بیشتر درآمدهای دولت برای پرداخت حقوق، دستمزد و اضافه‌کار پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: حدود 40 درصد از مردم جامعه حقوق‌بگیر هستند، اما در عین حال میان حداقل و حداکثر حقوق افراد فاصله زیادی وجود دارد اما همان فردی هم که حداقل حقوق را می‌گیرد از درآمد نفت بهره برده است.

وی بر همین اساس گفت: حدود 10 میلیون نفر از افراد جامعه بر مبنای یارانه ماهی 45 هزار و 500 تومان زندگی می‌کنند و در این شرایط اگر درآمدهای کشور را به بخشی از مردم اختصاص بدهیم و به دیگران اختصاص ندهیم ظلم بوده و خلاف قانون است. 

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه پرداختن به معیشت مردم ضرورت دارد، گفت: اگر ما ولی‌نعمتان خودمان را که همان فقیران جامعه هستند نادیده بگیریم دچار مشکل می‌‌شویم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    0 0
    خوب مشکلات را مردم دارند لمس می کنند. برادر راه حل بده...