فراخوان ستاره محبوبی چون فرهاد مجیدی از هواداران نشان می دهد که استقلال در ستاره سازی پس از فرهاد موفق نبوده و تیم کنونی با اقبال مردم مواجه نیست.

دلایل حضور فرهاد مجیدی در ورزشگاه 

به گزارش قدس آنلاین، دعوت فرهاد مجیدی از هواداران استقلال با اتکا به محبوبیتی که دارد یک معنای خاص در پی خود بر جا می‌گذارد و آن این است که پس از فرهاد مجیدی استقلال ستاره نساخته و اگر ساخته مردم به عشق آن ستاره به ورزشگاه‌ها نمی‌آیند.

فرهاد مجیدی با استیل خاصی که داشت، با توان دریبل‌های خیابانی فوق العاده و البته با سرعت خیره کننده‌اش که منجر به زدن ۴ گل به پرسپولیس شد، به تمام معنی و تمام قد از او یک ستاره دوست داشتنی می‌ساخت، ستاره ای که همچنان توسط استقلالی‌ها محبوب است و این محبوبیت تا جایی است که همین حالا باشگاه استقلال با اتکا به محبوبیت او می‌خواهد هوادارانش را روی سکو های سیمانی ببرد.

با این وجود باشگاه استقلال باید دو پرسش از خود داشته باشد. اول اینکه چرا این استقلال محبوب هوادارانش نیست آن هم در حالی که همین حالا هم تیم دوم جدول است؟ و دوم این که چرا استقلال امروز ستاره‌ای در حد و اندازه فرهاد مجیدی ندارد و چشمه ستاره سازی‌اش خشکیده است؟

این همان استقلال است که چند سال قبل به سادگی ورزشگاه را پر از هوادار می‌کرد. آن روزها که همین مجیدی، امثال تیموریان ها و نکونام ها و رحمتی ها و جباری ها و منتظری‌ها و جان واریو ها و برهانی ها و عمران زاده ها و کرار ها و ... استقلال را محبوب کرده بودند اما امروز استقلال ستاره هایی در این قامت یا ندارد یا کم دارد.

پاسخ به این پرسش آیینه تمام قد آتی استقلال است و می تواند خط الرسم و نقشه روز های آینده باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.