عضو شورای نمایندگان رهبری در دانشگاه‌ها در رابطه با استفاده برخی از جناح‌های سیاسی از مفسدان اقتصادی برای پیروزی در انتخابات، گفت: اینها باید بدانند که این روش کارساز نیست و اگر کارساز بود در انتخابات ۸۸ جواب می‌داد.  

استفاده از مفسدان اقتصادی در انتخابات اگر کارساز بود همان سال ۸۸ جواب می‌داد

به گزارش قدس آنلاین،حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری عضو شورای نمایندگان مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با فارس،با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم مانند گرانی، بیکاری و تورم گفت: به اعتقاد من نسخه نجات بخش اقتصاد ما کاملا آماده است، این نسخه نجات بخش اقتصاد مقاومتی است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران افزود: نسخه نجات بخش اقتصاد ما همان نسخه‌ای است که مقام معظم رهبری هم اصلش، هم فروعاتش و هم شیوه‌نامه‌هایش را در بیانات مختلف برای مردم و دولتمردان تشریح کردند، و این همان نسخه‌ای است که فقط می‌تواند در کشور ما پاسخگو باشد.
کلانتری ادامه داد: نظام ما منحصر به فرد است و در هیچ کجای دنیا چنین نظامی وجود ندارد که هم خودش را متعهد به اسلام ناب می‌داند و هم از دستاوردهای جدید و گذشته استفاده می‌کند، ما باید اقتصاد منحصر به خودمان را داشته باشیم، نمی‌شود که نظام ما یک ساختار منحصر به خودش را داشته باشد ولی اقتصادش به قدرت‌های بیگانه تکیه کند که هر وقت خواستند گلوی ما را فشار دهد.
وی تصریح کرد: هر مجلسی و هر دولتی شکل بگیرد و هر اتفاقی رخ دهد به اعتقاد بنده هیچ راهی وجود ندارد مگر اینکه همه به سمت اقتصاد مقاومتی، اقتصاد بومی و ایرانی بروند.
کلانتری در ادامه در رابطه با حضور برخی از مفسدان اقتصادی در بین اصلاح طلبان در زمان انتخابات، خاطرنشان کرد: اینکه کسانی را که نمره خوب و پرونده شفافی در بحث اقتصاد ندارند را برای رفع مشکلات اقتصادی مردم معرفی کنیم، به نوعی آدرس غلط دادن، رد گم کردن و به حاشیه رفتن است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران گفت: مردم ما خیلی خوب این مسائل را می‌فهمند. من نمی‌گویم کسی که در یک حوزه‌ای محکومیت دارد و آن محکومیت را تحمل کرده است را بخواهیم محکوم کنیم حرف من این است که اقتضای کشور ما نیست که در این مسیرها وارد شود.
وی افزود: جناح و حزبی که در زمان انتخابات با معرفی چنین افرادی این مسیر را جلوی پای مردم می‌گذارد منظورش این است که ما به دو دهه قبل بازگشتیم و مسلما این مسیر در جمهوری اسلامی کارساز نیست و اگر کارساز بود در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 جواب می‌داد، همه این افراد در آن سال وارد میدان شدند ولی نه تنها جواب نداد بلکه فتنه درست شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.