سخنگوی شورای ائتلاف اصول‌گرایان کلید حل مشکلات اقتصادی را اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی نباید فقط در حرف گفته شود و اصرار داریم در فعالیت های اقتصادی پسابرجامی، اقتصاد مقاومتی حاکم باشد.

نباید در دوران پسابرجام اقتصاد مصرفی و وابسته گسترش یابد/آمریکا به فکر مهندسی انتخابات ایران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در اجتماع انتخاباتی خود، انتخابات را روز تجلی اراده ملی خواند و گفت: ملت با حضور در انتخابات از نظر سیاسی احساس هویت می‌کنند.

وی انتخابات پیش رو را از جهات مختلف حائز حساسیت‌های گوناگون برشمرد و افزود: در دوره‌های قبل شبکه های ماهواره ای و بیگانگان مرتب به مردم می گفتند در انتخابات شرکت نکنید اما اکنون جهت و خط می‌دهند و حتی اسم هم می‌برند.

حداد عادل گفت: ظاهراً آمریکا به فکر مهندسی کردن انتخابات ایران است؛ آنها از اول انقلاب با ما دشمن بوده‌اند، اما ملت ایران بصیرت خود را نشان داده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در تنظیم فهرست اصولگرایان، توازنی میان تجربه و نوگرایی رعایت شد، 15 نفر از فهرست 30 نفره تهران در سطح وزیر و رده‌های بالا در انقلاب مسئولیت داشتند.

وی کلید حل مشکلات اقتصادی را اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی نباید فقط در حرف گفته شود و اصرار داریم در فعالیت های اقتصادی پسابرجامی، اقتصاد مقاومتی حاکم باشد.

حداد عادل ادامه داد: نباید با شروع دوران پسابرجام راه برای نفوذ اقتصادی بیگانگان باز شود و اقتصاد مصرفی و وابسته گسترش یابد بلکه ارتباطات اقتصادی باید در مسیری باشد که اقتصاد ما ریشه بومی یابد.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه معتقدیم امنیت شرط هر اصلاحی است تاکید کرد: مبارزه با فساد اقتصادی باید سرلوحه کار دولت ها و مجلس باشد.

وی اظهار داشت: مبارزه با فساد اقتصادی نباید اسباب تسویه حساب جناحی و همچنین عاملی برای تبلیغات در زمان انتخابات باشد.

حدادعادل در پاسخ به برخی تخریب‌ها گفت: از لحظه‌ای که وارد مجلس می‌شوم تا وقتی خارج می‌شوم 1 دقیقه غافل از کار مجلس نیستم.

وی ادامه داد: کار مجلس این نیست که فقط صحبت کنیم، مثلا در یک فیلم که ساخته می‌شود بگویند چرا کارگردان دیده نشد! در مجلس نوع کار ما به این شکل است و تصور نشود چون میکروفونم خیلی روشن و خاموش نمی شود پس خودم هم خاموش بوده ام.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.