معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا(س) در بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) خبر داد.

 مراسم ایام شهادت حضرت زهرا(س) در حرم مطهر رضوی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی با بیان این خبر ابراز کرد: ویژه برنامه ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از شنبه یکم اسفند ماه شروع و به مدت 5 روز در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی ادامه می یابد.
وی زمان برگزاری این ویژه برنامه را از ساعت 18:30 تا 21 دانست و گفت: حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در این مراسم به بیان سیره و زندگانی حضرت زهرا(س) می‌پردازد.
حسینی به برگزاری مراسم روز شهادت حضرت زهرا(س) اشاره کرد و افزود: این ویژه برنامه دوشنبه 3 اسفند ماه از ساعت 9:30 تا 12:45 در رواق بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود.
وی ادامه داد: در این ویژه برنامه حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی عبدوس درباره «سبک زندگی فاطمی» به ایراد سخنرانی می پردازد.
دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی اجرای مرثیه سرایی مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) و قرائت زیارت حضرت زهرا(س) در روز شهادت این بانوی گرامی را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در ایام شهادت حضرت فاطمه(س) دانست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.