معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه‌های سوگواری و عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به روایت ۷۵ روز در ۱۰ نوبت در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

 ویژه برنامه‌های فاطمیه ۷۵ روز در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از واحد ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی، اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به روایت 75 روز ویژه برنامه‌های سوگواری و عزاداری ام ابیها در 10 نوبت در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
وی افزود: این برنامه‌ها از شنبه یکم تا چهارشنبه ششم اسفند ماه از ساعت 9:30 تا 12:45 و 18:30 تا 21 برگزار می‌شود و در این برنامه‌ها حجج‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و محمدتقی عبدوس استاد حوزه و دانشگاه پیرامون موضوع ویژگی‌های اخلاقی، رفتاری، تربیتی و شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س) و بیان سیره و زندگانی حضرت فاطمه  زهرا(س) به ایراد سخن می‌پردازند.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: مراسم ویژه سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س) از ساعت 9:30 تا  12:45 روز دو‌شنبه سوم اسفند ماه برگزار می‌شود و در این مراسم حجت‌الاسلام محمدتقی عبدوس پیرامون موضوع سبک زندگی فاطمی سخنرانی می‌کند و در ادامه این برنامه زیارت حضرت فاطمه زهرا(س) قرائت می‌شود.
حسینی تصریح کرد: در این برنامه‌ها مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سیدجعفر ماهرخسار، جعفر ملائکه، امیر عارف، محمد عطاپور و جواد غفاریان به عزاداری و مرثیه‌سرایی در وصف دختر نبوت، همسر ولایت و مادر امامت، حضرت فاطمه زهرا(س) می‌پردازند.
وی تأکید کرد: حضور در این برنامه‌ها ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بوده و حاضران ضمن عرض تسلیت این ایام به محضر مبارک ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می‌توانند این برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بهره‌مند شوند و امیدواریم که عموم زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی به ویژه بانوان پاکدامن سبک زندگی فاطمی را برای خود برگزینند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.