عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد گفت: براساس جدول زمانبندی پروژه خط ۲ قطار شهری مشهد به‌صورت کامل در بهار ۹۶ به بهره برداری می‌رسد.

خط ۲ قطار شهری مشهد بهار ۹۶ به بهره برداری می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، سیدجلال فیاضی ظهر امروز در حاشیه بازدید از خط 2 و 3 قطار شهری مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیشرفت پروژه قطار شهری مشهد بسیار مناسب بوده و امروز مشاهده می‌کنیم تعداد زیادی از ایستگاه‌ها به مرحله معماری رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه قرارداد خط 3قطار شهری مشهد منعقد شده است، خاطرنشان کرد: امید می‌رود با مونتاژ دستگاه TBM عملیات حفاری خط 3 قطار شهری از ابتدای سال آینده از میدان فردوسی آغاز می‌شود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد افزود: در طول چند روز آینده 3 رام قطار از چین برای ارسال به مشهد بارگیری شده و سوزن‌های مربوط به ریل‌های قطارهای خط 2 نیز تا اردیبهشت وارد شهر می‌شوند.

فیاضی با تأکید بر اینکه اتمام پروژه خط 2 قطار شهری و بهره‌برداری از آن نیاز به ورود به موقع امکانات دارد، خاطرنشان کرد: براساس برنامه زمانبندی ارائه شده قرار بر این است که فاز نخست آن تا اوایل تابستان مورد بهره برداری قرار گیرد اما ممکن است این موضوع محقق نشود.

وی افزود: با این حال امید می‌رود تمام این پروژه به صورت کامل تا بهار سال 96 به بهره برداری رسیده و مردم بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.