رسانه آمریکایی هافینگتون پست با اشاره به نشست وزرای خارجه کشورهای عربی با مقامات روسی در هفته آینده تلاش آنها برای تاثیرگذاری بر مواضع روسیه در قبال ایران را بیهوده خواند.

تغییرناپذیری مواضع روسیه در قبال ایران/برخورد اعراب با دیوار سخت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، رسانه آمریکایی هافینگتون پست در مطلبی تحت عنوان «روسیه خطاب به اعراب: ایران متحد ارشد ما است» تلاش های برخی کشورهای عربی برای تغییر سیاست های روسیه در قبال ایران را بیهوده خواند.

در این گزارش با اشاره به نشستی که قرار است در بحبوحه تنش های بین روسیه و ترکیه در سوریه و احتمال مداخله زمینی ترکیه و کشورهای عربی در سوریه هفته آینده در سطح وزیران بین کشورهای عربی و روسیه در مسکو برگززار شود، آمده است: در این نشست وزیر خارجه روسیه در تبیین سیاست های کشورش در خاورمیانه به صراحت عمل خواهد کرد و بر اولویت های روسیه تاکید خواهد کرد که احتمالا با اولویت های وزرای عرب همخوانی نخواهد داشت.

به نوشته این رسانه لاوروف با تبیین سیاست های روسیه از این سیاستها در قبال خاورمیانه کوتاه نخواهد آمد و اعلام خواهد کرد که دیدگاه های روسیه که توسط پوتین تعیین شده اند قابل مذاکره نیستند.

نویسنده معتقد است اگر عرب ها فکر می کنند احتمال تغییر موضع روسیه در این خصوص وجود دارد باید بگویم که آنها با دیواری محکم مواجه خواهند شد و شاید حتی با محکومیت هایی از سوی روسیه.

در این گزارش آمده است روسیه مصمم است به هر قیمتی که شده در نبرد حلب پیروز شود.

نویسنده همچنین درباره روابط ایران و روسیه می نویسد: روسیه علاقمند است تا به همه اعلام کند که روابطش با ایران تحت تاثیر هیچ چیزی قرار نخواهد گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مردبزرگ ایران زمین IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    پوتین شخصیتی بی نظیر شجاع درعین حال فروتن اما جدی وقاطع متعهد ابر مرد راستگو بامرام معتقد به وفاداری ووفای به عهد وتک دردنیامیباشد من خصوصیات واخلاق پوتین راضمانت میکنم اودررفاقت بینظیر است ومحال است اعراب بتوانند با پول ثروت تهدیدوعده ووعید ووووشخصتی چون پوتین رابخرند واوراازمواضعش دور کنند محال است محال است تیم پوتین هم چون شخص پوتین ابرمرد هستند ودرانها خدعه ونیرنگ مفهوم وجایی ندارد چون انسان شجاع هرگز دروغ نمیگویددروغ فقط از جبیرصفت ها سرمیزندوبس