کارگردان فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» به عنوان رئیس هیئت داوران دهمین جشنواره فیلم۱۰۰ معرفی شد.

مجید مجیدی، رئیس هیئت داوران جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، مجید مجیدی اولین کارگردان ایرانی نامزد دریافت اسکار به عنوان رئیس هیئت داوران دهمین جشنواره فیلم 100 معرفی شد.

داوری این جشنواره نیز توسط رسول صدرعاملی، محمدرضا جعفری جلوه، بهرام عظیمی، مهرداد غفارزاده و هادی مقدم دوست انجام می شود.

در کارنامه مجیدی سوابق بسیاری در زمینه کارگردانی، فیلم‌نامه نویسی و بازیگری به چشم می خورد؛ ولی از جمله مهم ترین آن ها می توان به: نامزد شدن در اسکار برای فیلم «بچه های آسمان»، نامزد جایزه طلایی ستلایت برای فیلم «باران»، دریافت تقدیرنامه برای فیلم «پدر» از چهاردهمین جشنواره فیلم لندن، جایزه ویژه هیئت ملی بازبینی برای فیلم «آواز گنجشک‌ها» و نامزدی خرس طلایی جشنواره بین‌المللی فیلم برلین برای فیلم «آواز گنجشگ ها» و ... اشاره کرد.

فیلم سینمایی تاریخی «محمد رسول الله(ص)» آخرین فیلم بلند این هنرمند است که به داستان زندگی کودکی پیامبر اسلام در سده 6 هجری قمری می پردازد. در اولین قسمت از این سه گانه، به دوران جاهلیت و شرایط اجتماعی زمان تولد حضرت محمد(ص) اشاره می شود که تا 12 سالگی ایشان ادامه دارد.

جشنواره فیلم‌های 100 ثانیه‌ای نیز در 4بخش اصلی(مسابقه ملی)، بخش سینمای اخلاق، بخش بین‌الملل و بخش چشم انداز 1404(مسابقه) از 14-12 اسفندماه 94 در تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.