قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: در روز ۷ اسفند، ویژه برنامه انتخاباتی بمدت ۱۷ ساعت از صدا و سیمای مرکز ایلام پخش می شود.

پخش ۱۷ ساعت برنامه انتخاباتی در روز ۷ اسفند در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، علیرضا شیروی در نشست شورای مدیران صدا و سیمای مرکز ایلام با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با بیان اینکه رسانه استانی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در استان را به طور کامل پوشش خواهد داد، اظهارداشت: بر همین اساس شرایط لازم برای پوشش مناسب انتخابات و حضور به موقع گروههای خبری و برنامه ساز صدا و سیما در شعب اخذ رای و ستاد انتخابات استان فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در روز 7 اسفند 10 بخش خبری و 17ساعت برنامه انتخاباتی از صدا و سیمای مرکز ایلام به روی آنتن می رود، افزود: عملکرد موفق رسانه استانی در تبیین و تشریح اهمیت انتخابات زمینه حضور حداکثری و پرشور مردم در پای صندوق های رای را فراهم می کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام از پخش زنده برنامه های شبکه استانی از ساعت 7:30 روز 7 اسفند تا پایان زمان رای گیری خبرداد و خاطرنشان ساخت: در روز انتخابات واحد سیار تلویزیونی در یکی از شعبه های اخذ رای برای برقراری ارتباط زنده مستقر خواهد شد.

علیرضا شیروی اعزام 6 گروه پرتابل سیما برای حضور در شعب رای گیری، ارتباط زنده با مراکز شهرستانهای استان و حضور هنرمندان محلی در طول پخش برنامه ها را از برنامه های صدا و سیمای مرکز ایلام در روز 7 اسفند عنوان و تصریح کرد: پخش زنده برنامه های رادیویی از ساعت 7 صبح با آیتم هایی مانند اطلاعیه های ستاد انتخابات استان، ارتباط با شبکه های سراسری رادیویی، اعزام  3 گروه سیار به سطح شهر و پخش 10 بخش خبری در صدا و سیمای مرکز ایلام در روز سرنوشت ساز انتخابات، از دیگر برنامه های این مرکز است که به صورت متناوب برای مخاطبان استانی پخش خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.