عضو مجلس خبرگان رهبری، با بیان این که مشروعیت خبرگان بر اساس قانون اساسی است، گفت: مسأله شورای رهبری در مجلس خبرگان مطرح نبوده و نخواهد شد و اگر کسانی می خواهند روی آن مانور دهند قصد تخریب نظام را دارند، انتخابات حساسی پیش رو داریم و دشمن با تابلوی تغییر و شعارها و توطئه های جدید برای نفوذ وارد عمل شده است.

 طرح شورای رهبری با هدف تخریب نظام پیگیری می شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام عبدالمحمود عبداللهی، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با رسا، در رابطه با مسأله شورای رهبری گفت: شورای رهبری مکرر گفته شده و موجی است که بعضا در رسانه ها و سایت ها و خبرها روی آن مانور می دهند و به آن دامن می زنند.
وی ادامه داد: در قانون اساسی ما شورای رهبری وجود ندارد، در قانون اساسی اولیه به عنوان یکی از سه گزینه مطرح شد ولی به پیشنهاد حضرت امام (ره) روی آن تجدید نظر شد و نهایتا از قانون اساسی حذف شد.
نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، افزود: گاهی در مدارس و دانشگاه ها و محافل سیاسی روی این مسأله بحث و تبادل نظر می کنند ولی باید این نکته را مد نظر قرار داد که در قانون و نظام چنین چیزی وجود ندارد و  مجلس خبرگان هم طبق قانون عمل می کند.
عبداللهی، اظهار داشت: مشروعیت خبرگان بر اساس قانون اساسی است و امکان بازگشت و دور زدن قانون اساسی وجود ندارد، مسأله شورای رهبری در مجلس خبرگان مطرح نبوده و نخواهد شد و اگر کسانی می خواهند روی آن مانور دهند قصد تخریب نظام را دارند.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: در پیچ تاریخی بزرگی قرار داریم و این نشان دهنده اهمیت این انتخابات و اهمیت مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در کشور است، نقش حساس و تاثیرگذار این دو مجلس در نظام و انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست، از طرفی هم دشمن با تابلوی تغییر و شعارها و توطئه های جدید برای نفوذ وارد عمل شده است.
نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نظام ما بر اساس مردم سالاری دینی است، مردم حق انتخاب و تعیین سرنوشت کشورشان را دارند و باید از این حق خود به نحو شایسته و خداپسندانه استفاده کنند و در انتخاب خود دقت لازم را داشته باشند تا در پیشگاه خدا سربلند باشند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.