جانشین هیئت بازرسی انتخابات استان مرکزی گفت: تعداد ۵۳ هزار و۶۷۰ نفر رای اولی واجد شرایط در استان مرکزی وجود دارد.

 وجود بیش از ۵۳ هزار نفر رای اولی در استان مرکزی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم،حجت‌الله آقایی‌راد در نشست هیئت بازرسی انتخابات استان مرکزی اظهار داشت: در انتخابات پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی یک میلیون و 47 هزار و 670 نفر در این استان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد 53 هزار و 275 نفر رای اولی است.

وی افزود: نمایندگان باید در راستای دفاع از نظام ولایت فقیه و مصالح کشور تلاش کرده و وظایف خود را در حیطه کاری خود به نحو مطلوب انجام دهند.

جانشین هیئت بازرسی انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: حضور حماسی و پر شور همه دوستداران نظام و انقلاب در پای صندوق های رای تحقق عینی مردم سالاری است که با بینش و شعور سیاسی ملت ایران این حماسه بزرگ خلق می شود.

آقایی‌راد با بیان این مطلب که دانش‌آموزان با رسیدن به بلوغ سیاسی در مسائل اجتماعی تاثیرگذار و در تصمیم‌گیری‌های کشور مشارکت دارند گفت: علیرغم همه تلاشهای مستکبران حتی در سخت‌ترین شرایط هم کوچکترین خللی در برگزاری انتخابات صورت نگرفته است.

وی عنوان کرد: انتخابات به منزله یک حق و هم به عنوان تکلیف بردوش همه ماست در این زمینه دانش‌آموزان و رای اولیها مسئولیت خطیری برعهده دارند چراکه با رسیدن به بلوغ سیاسی می‌توانند در سرنوشت سیاسی خود مشارکت داشته باشند.

جانشین هیئت بازرسی انتخابات استان مرکزی افزود: قطعا مردم بصیرایران اسلامی با آگاهی و بصیرت خود حضوری حماسی و باشکوه در هفتم اسفند رقم می‌زنند با پیروزی انقلاب اسلامی ایران تبدیل به کشوری مستقل و آباد شد که یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی اراده مردم در تعیین تکلیف و سرنوشت خودشان بود.

آقایی‌راد ادامه داد: حضور حداکثری و افزایش شاخص مشارکت در امر انتخابات کشور را از گزند دست درازی بیگانگان در امور داخلی دور می‌کند.

وی بیان داشت: امیدواریم مردم با مشارکت گسترده در انتخابات بهترین فرد را انتخاب کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.