در حالی قرار بود ۴۵۰۰ مسکن مهر پردیس دهه فجر افتتاح شود که مدیرعامل عمران این شهر وعده‌ای نو در این رابطه داده و گفته است این تعداد واحد مسکن مهر نیمه دوم اسفند یعنی از ۸ روز دیگر افتتاح می‌شود. وی دلیل تاخیر را انتخابات مجلس اعلام کرده است.

 تعویق افتتاح ۴۵۰۰ مسکن مهر پردیس به بهانه انتخابات

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم،حسین رجب‌صلاحی مدیرعامل شرکت عمران پردیس اواخر دیماه امسال با بیان این‌که در حال محوطه‌سازی پروژه‌های مسکن مهر فاز 5 هستیم به تسنیم گفته بود: آماده‌سازی انشعاب تعدادی از واحدهای کوزو در حال پیگیری است.

وی با بیان این‌که در حال آماده سازی انشعابات حدود 4500 واحد مسکن مهر زون 4 فاز 11 هستیم، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته همزمان با فرا رسیدن دهه فجر حدود 5000 مسکن مهر پردیس افتتاح می‌شود.

وی همچنین با اشاره به این‌که ساخت مسجد جامع  پردیس تقریبا تمام شده است، افزود: در حال اجرای محوطه‌سازی آن هستیم.

این در حالی بود که در زمان موعود یعنی از 12 تا 22 بهمن خبری از افتتاح حتی یک واحد مسکن مهر در شهر پردیس نشد.

حال پس از خلف وعده، مدیرعامل شرکت عمران پردیس وعده‌ای نو در رابطه با افتتاح 4500 واحد مسکن مهر کوزو داده است.

رجب صلاحی در توجیه عدم تحقق وعده افتتاح واحدهای مسکن مهر فاز 11 گفته است؛ با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بود مجموعه پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر امسال با حضور مقامات و مسئولان ذی‌ربط افتتاح شود که به دلیل پاره‌ای از مشکلات و نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس و خبرگان در این ماه ترجیح دادیم زمان افتتاح را به نیمه دوم اسفندماه موکول کنیم.

وی با تاکید بر این‌که تحویل واحدهای مسکن مهر قطعا باید بعد از تامین و تکمیل خدمات زیربنایی و آماده‌سازی واحدها برای سکونت مالکان انجام شود گفت: به دلیل گستردگی حجم طرح‌های افتتاحی و انجام اقدامات باقیمانده این تصمیم گرفته شد.

به گزارش تسنیم، باید دید پس از سپری شدن تب انتخابات و اعلام نتایج آیا واحدهای مسکن مهر فاز 11 افتتاح می‌شود، با این‌که زمان افتتاح به دلیل نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی به زمان دیگری موکول خواهد شد.

نباید فراموش کرد این واحدها تا تحویل به متقاضیان راه درازی را در پیش دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    0 0
    ماكه خسته شديم از اجاره دادن ٥سال شد كي صاحب خونه ميشيم؟؟؟