قدس آنلاین- احمد فیاض: دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در آخرین پست اینستاگرامی اش از تولیت عظمای آستان قدس رضوی به عنوان « مردی که تکرار نمی شود» نام برد.

وزیر بهداشت درباره حضرت آیت الله واعظ طبسی چه نوشت؟!

بنا بر گزارش قدس آنلاین؛ وزیر بهداشت در آخرین پست اینستاگرامی اش در ظهر امروز از حضرت آیت الله واعظ طبسی بعنوان «مردی که تکرار نمی شود» یاد کرد و حضور ایشان - علیرغم کهولت سن و بیماری- در پای صندوق های رای را «حضوری درس آموز» دانست.

دکتر قاضی زاده هاشمی ضمن تشریح آخرین روند درمانی تولیت عظمای آستان قدس رضوی افزود: ایشان از دو سال پیش به بيماري مبتلا و تحت معالجه و درمان هستند؛ و عصر جمعه دچار خونریزی مغزی و به دنبال آن وقفه تنفسی شدند. آیت الله واعظ طبسی از قديمي ترين و صميمي ترين ياران رهبري در قبل و بعد از انقلاب و امین ترین فرد برای تولیت حرم رضوي و موقوفات آستان قدس به شمار می روند.

وی همچنین در توصیف علاقمندی اش به این شخصیت ارزنده انقلابی  بیان داشت: از كودكي و دوران دبستانم در مشهد به این شخصیت ارزنده علاقمند بوده ام. وی یار و یاور اسلام و نظام براى خدمت به جامعه بوده است. حیات و حضور ارزشمند این بزرگمرد که همواره طی مبارزات انقلابی در کنار مردم حاضر و در چنین شرایطی نیز برای شرکت در انتخابات به میان مردم شتافت؛ آموزه ای فراموش نشدنی از مردمی بودن و مردمی ماندن است. ایشان طی سالها خدمت به مردم و آستان مقدس خورشید تابان ایران اسلامی، حضرت ثامن الائمه علی بن موسی الرضا(ع) با ایجاد جریان مدیریت موفق اسلامی، توسعه آستان قدس و خدمت به زائران و مجاوران حرم رضوی، مدیریتی مثال زدنی را به عنوان یکی از موفق ترین شخصیت های روحانی کشور پدید آورد.

وزیر بهداشت در انتهای پست اینستاگرامی اش آورده است: ديشب و امروز كه به عيادت ایشان رفتم، از نزديك شاهد تلاش تيم پزشكي بودم. شرایط ایشان چندان مساعد نیست و تا همين لحظه نيز تغييري در وضعيت جسمي شان ايجاد نشده، ولی ما به عنوان تیم پزشکی تا آخرین لحظه تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد و همه تجهیزات پزشکی، دارویی و درمانی فراهم است و تا جايي كه توان علم پزشكي هست، دست از تلاش برنخواهيم داشت.

بی شک همه ارادتمندان به امام رضا (ع) و آنان كه اين شخصيت بزرگ و ارزشمند را به خوبي ميشناسند و در این سالها توفیق تشرف به حرم رضوی را داشته و از خدمات مطلوب آستان بهره مند شدند؛ به همراه دیگر مردم شریف و عزیز ایران برای شفای ایشان دعا ميكنند، مردي كه معتقدم تكرار نخواهد شد.

 


 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.