ساری – خبرنگار قدس آنلاین : فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی مازندران – ساری از رفع تصرف ۳۷۸ فقره تجاوز و آزادسازی ۱۲۳هکتار از عرصه های منابع طبیعی از دست متجاوزین در سالجاری خبر داد.

آزاد سازی ۱۲۳ هکتار از عرصه های منابع طبیعی

سرهنگ اسحاق محسنی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما افزود : همچنین 222 فقره پرونده تخلف برای 116 هکتار از عرصه های منابع طبیعی تشکیل شده است.

وی به کشف 359 فقره قاچاق چوب در سالجاری اشاره نمود و خاطرنشان ساخت : در این راستا 7500 اصله درخت ، 289 مترمکعب چوب ، 8 تن زغال و 1506 استر هیزم کشف و ضبط گردید.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی مازندران – ساری اضافه نمود : در این مدت 404 پرونده تخلف در رابطه با چرای غیرمجاز 47 هزار و 111 واحد دامی تشکیل گردید.

سرهنگ محسنی همچنین از تشکیل 661 پرونده قطع درخت و نهال خبر داد و افزود : این پرونده ها در ارتباط با قطع 4087 اصله درخت و 54 هزار و 844 اصله نهال تشکیل شده است.

وی یادآور شد : در سالجاری 48 فقره آتش سوزی در سطح عرصه های حوزه استحفاظی این اداره کل اتفاق افتاد و به 170 هکتار از عرصه های منابع طبیعی خسارت وارد شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی مازندران – ساری ، حفاظت از عرصه های منابع طبیعی را یک کار همگانی عنوان نمود و گفت : همه مردم باید در رابطه با حفاظت و نگهداری از این منابع خدادادی همت کنند چرا که این سرمایه متعلق به همگان می باشد.

سرهنگ محسنی با بیان اینکه همه متخلفین به مراجع ذیصلاح قضایی معرفی شدند ، از مردم مازندران خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب ، تصرف ، شخم و شیار غیرمجاز ، قطع و حمل غیرمجاز چوب آلات ، دام مازاد و حریق ، مراتب را با شماره تلفن های 1504 و 33344574-011 اطلاع دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.