قدس آنلاین: از ابتدای روز که مردم و مسئولین متوجه پیروزی حضرت آیت الله مهمان نواز در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شدند با حضور در محل دفتر حضرت آیت الله مهمان نواز اظهار خوشحالی و تبریک و تهنیت داشتند.

دیدار مردم و  مسئولین با نماینده مردم مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، در این جلسه صمیمی،حجة الاسلام شهریاری با تبریک پیروزی حضرت آیت الله مهمان نواز در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت که بنده با تمام وجود و قوا در صحنه انتخابات شرکت کردم و باز هم مردم فهمیم و با شعور استان ثابت کردند که در رقابت پدر و فرزند باز هم دود از کُنده بلند میشود و به حضرت آیت الله مهمان نواز رأی اعتماد دادند و برای ایشان آرزوی توفیق و سلامتی نمودند.

در این دیدار حضرت آیت الله مهمان نواز نیز اظهار داشت که تشکر واقعی را از مردم باید انجام داد آن هم به خاطر حضور گسترده شان در پای صندوق های رأی و تشکر از مردم بابت رأی اعتمادی که به اینجانب داشتند.

وی افزود:این رأی اعتماد بار مرا به دوشم سنگین نموده و از خداوند متعال خواستارم که مرا در این راه کمک نماید.

در این دیدار رئیس کل دادگستری و داداستان و هیئت همراه حجةالاسلام شهریاری را همراهی کردند.

بعد از دیدار با اقشار مختلف حضرت آیت الله مهمان نواز در کنار قبور شهدای گمنام ، گلزار شهداء و کنار مزار شهید مدافع حرم فیروز حمیدی زاده حاضر گشته و طعم پیروزی خود را با نثار فاتحه بر روح بزرگ و سترگ شهداء شیرین نمودند.

 در زیارت گلزار شهدا جمعی از اعضای ستاد ، طلاب و مردم حضرت آیت الله مهمان نواز را همراهی میکردند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.