مشاور تیم پزشکی معالج تولیت آستان قدس رضوی گفت: وضعیت بدنی آیت الله عباس واعظ طبسی به لحاظ هیمودینامیک یعنی فشار خون و اکسیژن رسانی ریه و تنفس بهتر شده است.

وضعیت فشار خون و تنفس آیت الله واعظ طبسی بهتر شده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، مسیح نقیبی در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت جسمی آیت الله واعظ طبسی پس از اتفاقی که برای وی در عصر روز هفتم اسفند ماه افتاد، افزود: به دلیل داروهای آرام بخشی که به آیت الله واعظ طبسی تزریق شده نمی توان درباره هوشیاری و آسیب رسانی مغزی ایشان قضاوت کرد.
این فوق تخصص کلیه و فشار خون گفت: فشار خون آیت الله طبسی تثبیت شده و اکسیژن رسانی به ریه ایشان بهتر و در مجموع شرایط بهتری نسبت به روز گذشته دارند.
دکتر نقیبی اظهار کرد: آیت الله واعظ طبسی به لحاط کبد نیز مشکلی ندارند و مشکلاتی که درباره کبد ایشان مطرح شده بود مربوط به فشار اولیه ای بوده که به بدن ایشان وارد شده است.
وی گفت: بیمارانی که در وضعیت آقای طبسی قرار دارند نمی توان هیچ پیش بینی درباره بهتر شدن یا بدتر وضعیتشان داشت و باید منتظر بود که چه اتفاقی رخ خواهد داد.
تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در استان های خراسان عصر جمعه دچار خونریزی مغزی و به دنبال آن وقفه تنفسی شده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد منتقل شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.