قدس آنلاین-شهرکرد،آناهیتا موجودی؛علیرضا اسلامیان با صدور بیانیه از حماسه حضور مردم در انتخابات هفتم اسفند تقدیر کرد.

پیروز حقیقی این انتخابات ملت بزرگ ایران است

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد؛ متن کامل بیانیه نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ‏ وَ يُثَبِّتْ أَقْدامَكُمْ

مردم مؤمن و سلحشور استان چهار محال و بختیاری

حماسه باشکوهی که شما در هفتم اسفند ماه آفریدید، آزمون خیره کننده ای بود که چهره ی مصمم ایران اسلامی را در معرض نگاه دوستان و دشمنان قرار داد. رشد فزاینده ی سیاسی و پای فشردن بر مردم سالاری دینی صادقانه، حقیقت تابناکی است که با حضور متراکم شما مردم بصیر و شجاع در پای صندوق های رأی بار دیگر دست ردّی به سینه نفاق و فتنه زد.

حماسه حضور شما پیوند مستحکم ایران و ایرانی را با نظام اسلامی به رخ همه ی بدخواهانی کشید که با صد ترفند سیاسی، اقتصادی و امنیتی درپی گسستن و متزلزل کردن این اعتماد و پیوند مقدس اند.

ایرانیِ مؤمن و غیور در انتخابات هفتم اسفند ماه، ظرفیت عظیم خود را در مواجهه ی متین و خردمندانه با جنگ روانی بازیگران سلطه و استکبار، با زیبایی و چیره دستی هر چه تمام تر به تصویر کشیده و انقلاب اسلامی و منافع ملی خود را بیمه کرد.

پیروز حقیقی این انتخابات ملت بزرگ ایران است که به حول و قوّه ی الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذ ناپذیر و چهره ی پر نشاط و مصمم و دل سرشار از امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.

اینجانب خود و شما را به شکر و قدر شناسی این نعمت بزرگ الهی فرا می خوانم و از باب «مَن لم یَشکُرِ المخلوق لم یَشکُرِ الخالق» مراتب تشکر و قدر شناسی خود را از همه مردم شریف استان ابراز داشته و با تبریک این موفقیت بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم شریف استان چند نکته را تقدیم می نمایم:

1- تشکر صمیمانه خود را خدمت همه اقشار محترم، برادران و خوهران مخصوصاً علمای اعلام، روحانیت معظم (کثَّرَ اللهُ اَمثالَهم)، اساتید، دانشجویان، جوانان، هیئات مذهبی و دیگر اقشار تقدیم می دارم.

2 - برخود لازم میدانم از همه دست اندر کاران برگزاری انتخابات و عوامل محترم نظارتی، انتظامی، امنیتی و اجرائی و اصحاب رسانه خصوصاً رسانه ملی تشکر نموده و برای حسن عاقبت آنان دعا میکنم.

 

3 - از همه فعالین مخلص با صفای ستاد مرکزی و ستادهای نه گانه شهرستانی و مردمی شهرها و روستاها و مناطق عشایری و همه هواداران زحمت کش تشکر نموده و دوام توفیقات آنها را از خداوند متعال خواستارم.

در پایان با خشوع این نعمت بزرگ الهی را سپاس گفته و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) و با گرامیداشت یاد امام راحل عظیم الشأن (رحمت الله علیه) و شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی، آینده ای هر چه بهتر برای کشور و ملت شریف مسألت می نمایم.

                                                                    والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته.

                                                                   برادر کوچک شما - علیرضا اسلامیان

                                                                  9  اسفند 1394

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.