جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا در اعلام عملکرد بهمن ماه مرزبانان از کشف ۲ هزار و ۹۷۴ کیلو انواع مواد مخدر طی ۱۳ درگیری مسلحانه با اشرار و سوداگران مرگ خبر داد.

کشف ۲۹۰۰ کیلو مواد مخدر در مرز/ هلاکت ۶ شرور مسلح

به گزارش قدس آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سردار «محمد کاظم تقوی» از ۱۳ درگیری مسلحانه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر طی بهمن ماه امسال در مرزهای کشور خبر داد و گفت: در پی این عملیات‌ها ۶ شرور به هلاکت رسیدند.
وی افزود: همچنین در پی این اقدامات ۱۹ قاچاقچی دستگیر و ۲ هزار و ۹۷۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر در مرزهای کشور کشف شد.
جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا در ادامه با اشاره به افزایش ۱۴۵ درصدی کشفیات دارو در بهمن ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل گفت: مرزداران کشور با تلاش‌های شبانه روزی خود موفق شدند از ورود غیر مجاز ۲ میلیون و ۵۱۴ هزار و ۵۰۹ عدد انواع داروهای قاچاق به کشور جلوگیری کنند.
سردار تقوی تصریح کرد: ماموران مرزبانی و دریابانی کشور همچنین طی این مدت ضمن توقیف ده‌ها فروند شناور و خودروی قاچاقچیان ۵۵۲ هزار و ۱۳۲ عدد مواد محترقه، ۴۵۴ هزار و ۹۰۴ پاکت سیگار و مقادیر زیادی انواع کالاهای ممنوعه و ضد فرهنگی دیگر را در نقاط مرزی کشورمان کشف کردند.
این مقام مسئول در مرزبانی ناجا کشف ۲۰۳ دستگاه کولر گازی، ۷۷ هزار و ۲۴۵ ثوب البسه، ۶ هزار و ۷۳۴ جفت کفش، ۹۷ هزار و ۸۷۱ عدد لوازم آرایشی و ۶۷۸ راس احشام قاچاق را از دیگر اقدامات مرزداران کشور در بهمن ماه امسال برشمرد.
جانشین مرزبانی ناجا در پایان با اشاره به نقش ویژه مرزنشینان در تامین امنیت مرز، این مهم را حاصل همدلی و همزبانی مرزبانان و مرزنشینان برشمرد و از تلاش‌ها و همراهی آنان با مجموعه مرزبانی تقدیر کرد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.