قدس آنلاین- تبریز: مدیر کل دستگاه تعلیم و تربیت استان صبح امروز در مراسم امضاء تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش و بانک تجارت با بیان اهمیت و ضرورت مشارکت سایر دستگاه ها و مردم در اداره این مجموعه از انعقاد تفاهم نامه همکاری با ۱۵ دستگاه استان در طول دو سال گذشته خبر داد.

در مراسم امضاء تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش و بانک تجارت استان:

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، جعفر پاشایی صبح امروز در مراسم امضاء تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش و بانک تجارت گفت: حماسه حضور مردم در انتخابات 7 اسفند نشانگر بصیرت و آگاهی مردم ایران و تضمین کننده آینده ایران اسلامی بود.

وی خاطر افزود: آموزش و پرورش به تعبیر مقام عالی وزارت حلقه اتصال حاکمیت و مردم و بزرگترین فصل مشترک دولت و ملت است و ضرورت دارد همه در اداره کرد این مهم مشارکت نمایند.

وی گفت: خوشبختانه در دولت یازدهم و وزارت آموزش و پرورش برنامه اینست که حتی در دور افتاده ترین روستاها هیچ دانش آموزی از تحصیل محروم نباشد و ما با این رویکرد در سطح استان 134 مدرسه با دانش آموز زیر 5 نفر داریم.

جعفر پاشایی تصریح کرد: یکی از شاخص های ارزیابی نظام آموزشی شاخص پوشش تحصیلی است و هر کشوری بتواند 100% افراد مشمول را پوشش دهد نظام آموزشی موفقی محسوب می شود.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان با ارزشمند توصیف کردن کار بانک تجارت در این مهم، اظهار داشت: در طول دو سال گذشته ما در راستای تسریع در اهداف عالی تعلیم و تربیت و همچنین مشارکت عمومی، 15 تفاهم نامه همکاری با دستگاههای استان منعقد کرده ایم.

وی اضافه کرد: اینکه مسئولین بانک تجارت با میل و انگیزه و اراده خود گام در این مهم نهاده اند بی تردید حرکتی ارزشمند در جهت تربیت نیروی انسانی توانمند برای فردای این مرز و بوم است.

پاشایی در پایان ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه بانک تجارت استان خاطر نشان کرد: این مجموعه در دوران زلزله ورزقان با تجهیز مدارس منطقه به 50 دستگاه کامپیوتر و سایر امکانات، حدود 170 میلیون تومان در این امر خیر مشارکت داشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.