رئیس کمیته ناشران داخلی بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ثبت نام دو هزار و ۳۰۰ ناشر تا به امروز برای حضور در این نمایشگاه خبر داد و گفت: ثبت نام تا ۱۲ اسفندماه ادامه دارد.

استقبال ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب ۹۵

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، محمد صدیق توکل روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه کتاب و ادبیات ایرنا افزود: ناشران حوزه های کودک، آموزشی، دانشگاهی و غیره در سراسر کشور می توانند تا 12 اسفندماه نسبت به ثبت نام برای حضور در نمایشگاه کتاب 95 اقدام کنند.
وی اظهار کرد: امسال تلاش زیادی شده که نمایشگاه کتاب 95 با برنامه ریزی دقیق و کمترین اشتباه و با واگذاری به تشکل های نشر به بهترین وجه برگزار شود.
توکل صدیق، با بیان این که اتحادیه ناشران و کتابفروشان به نمایندگی از تشکل ها تمام برنامه ریزی های نمایشگاه کتاب را انجام می دهد، ادامه داد: اجرای کمیته های ناشران داخلی، بین المللی، روابط عمومی و تبلیغات و فعالیت های فرهنگی در بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب تهران به عهده ناشران تهران است و کمیته های پشتیبانی، مالی، حراست و انتظامی و اجرایی و رفاهی نیز در اختیار معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار می گیرد.
نایب رییس اول اتحادیه کتابفروشان و ناشران با بیان این که نحوه هزینه کرد در نمایشگاه کتاب تهران نیز توسط شورای سیاستگذاری نمایشگاه انجام می شود، گفت: شهر آفتاب نیز با مساعدت شهرداری تهران تا نیمه اول فروردین 95 برای برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آماده می شود.
پروژه مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب در جنوب شهر تهران در زمینی به مساحت 138 هکتار در مجاورت مرقد مطهر امام خمینی (ره) و به فاصله اندکی از فرودگاه امام خمینی (ره) در مسیر اتوبان تهران - قم واقع شده است.
این مجموعه دارای یک ورودی شرقی از طریق اتوبان تهران – قم و یک ورودی از کمربندی شهر آفتاب است.
بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی 10 تا 25 اردیبهشت ماه 95 برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.