استاندار اسبق خراسان رضوی گفت: در دوران مسئولیتم در استان خراسان رضوی از آیت الله واعظ طبسی رشادت و درس‌های زیادی آموختم.

درس های زیادی از این مرد انقلابی و خردمند آموخته ام

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، محمود صلاحی؛ استاندار اسبق خراسان رضوی و رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، به منظور پیگیری و عیادت از آیت الله واعظ طبسی در بیمارستان امام رضا(ع) حضور یافت و پس از عیادت از ایشان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: ما در جریان تاریخ انقلاب، افراد کمی مثل آیت الله واعظ طبسی داریم که با صلابت و زبان گویا در برابر نظام شاهنشاهی ایستادگی کردند.
وی ادامه داد: یکی از امتیازات منحصر به فرد آیت الله واعظ طبسی، انتصاب ایشان به عنوان تولیت آستان قدس رضوی توسط امام راحل است که بعد از رحلت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری نیز تولیت این آستان مقدس را به ایشان واگذار کردند.
صلاحی ابراز کرد: در برخی دیدارهای مسئولان که هم مقام معظم رهبری و هم آیت الله واعظ طبسی حضور داشته اند، بارها شاهد تکریم این بزرگوار از سوی مقام معظم رهبری بوده ایم.
استاندار اسبق خراسان رضوی ادامه داد: در چهار سالی که در خراسان رضوی به عنوان استاندار در خدمت مردم بودم، دو هفته یک‌بار برای گزارش استان، خدمت آیت الله واعظ طبسی می رسیدم و در پی این جلسات خاطرات زیادی از ایشان برایم به یادگار مانده و درس های زیادی نیز از این مرد انقلابی و خردمند آموخته ام.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.