سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه مجلس دهم شبیه هیچ‌یک از مجالس ۹گانه گذشته نیست، گفت: شورای ائتلاف اصولگرایان همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد و با وجود اینکه اصولگرایان در تهران پیروز نشدند، اما از نتیجه انتخابات راضی هستم. از شایعه ورودم به مجلس به جای نفر بیست و هشتم بی خبرم

مجلس دهم شبیه هیچ‌یک از مجالس گذشته نیست/هنوز تصمیمی برای اعتراض به نتیجه انتخابات مجلس ندارم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، غلامعلی حداد عادل امروز در پاسخ به خبرنگار فارس درباره ترکیب مجلس دهم، اظهار کرد: آمارهای نمایندگان مجلس دهم در سراسر کشور کاملاً نهایی نشده است، اما بنده اگر بخواهم واقع‌بینانه پیش‌بینی کنم گمان می‌کنم مجلس دهم شبیه هیچ یک از مجالس نه‌گانه گذشته نیست.

وی ادامه داد: مجلس دهم دارای یک هویت ویژه است که نه شبیه مجلس ششم و نه شبیه مجلس نهم خواهد بود.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان خاطرنشان کرد: بنده تصور می‌کنم اکثریت مجلس دهم همچنان با تفکر اصولگرایی باشد و شاید بتوان کاری کرد که دو تفکر اصولگرایی و اصلاح‌طلبی بیش‌تر با یکدیگر کار کنند.

حداد عادل در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر روند فعالیت شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: شورای ائتلاف اصولگرایان همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد و با وجود اینکه اصولگرایان در تهران پیروز نشدند، اما از نتیجه انتخابات راضی هستم.

وی با بیان اینکه ائتلاف اصولگرایان در بین این جریان ریشه گرفته است، اظهار کرد: ما تلاش می‌کنیم این ائتلاف را برای آینده حفظ کنیم.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا پیروزی در سراسر کشور با اصولگرایان بود، اما در تهران اصلاح‌طلبان پیروز انتخابات مجلس شدند، گفت: این موضوع مربوط به وضع خاص شهر تهران است و تنها به تهران اختصاص دارد.

حدادعادل همچنین درباره اینکه آیا اصولگرایان به نتیجه انتخابات اعتراض خواهند کرد یا خیر، گفت: اعتراض حق همه است و اگر از مسیر قانونی بیان شود، کار بدی نیست، اما اگر اعتراض با اردوکشی و از طریق مجاری غیرقانونی باشد به هیچ وجه مناسب نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس، در باره اخباری مبنی بر برکناری نفر بیست و هشتم انتخابات مجلس در تهران و جایگزینی حداد عادل به جای او، گفت: من شب گذشته این خبر را در فضای مجازی شنیدم و اطلاع دیگری از این موضوع ندارم.

حداد عادل در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عملکرد رسانه ملی در انتخابات، گفت: عملکرد رسانه ملی در انتخابات مناسب بوده است.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اگر شما ریاست رسانه ملی را عهده‌دار باشید چه اولویت‌هایی را در این رسانه در نظر دارید، گفت: من بدون اینکه سکاندار این رسانه باشم، تلاش کردم با صدا و سیما همکاری داشته باشم.

وی تأکید کرد: هنوز تصمیمی برای اعتراض به نتیجه انتخابات مجلس ندارم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی(پرسپولیسی) IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    0 0
    باسلام/جاداردیه خسته نباشیدعرض کنم خدمت دکترحدادعادل وهمکاران گرامیشون بایدعرض کنم که پیروزاصلی رقابت ماییم(اصولگراها)چون بعدازرقابت نه جنجال کردیم.نه هیاهوکردیم.نه به کسی افتراوتهمت زدیم.نه به منافع ملی آسیب رسوندیم ونه باعث شادی دشمنانمون شدیم مامثل دیگران(.....)نیستیمچه قبل ازانتخابات چه درحین برگزاری انتخابات وچه بعدازانتخابات اصلابه خودمون اجازه فکرکردن به این مسائل هم ندادیم چه برسه به انجامش.خداسایه رهبروپدرعزیزمون سیدعلی راازسرمون کم نکنه الهی آمین
  • حسن IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    0 0
    اصولگراها باید در زمینه فرهنگی یه تجدید نظری داشته باشند مثلا میان میگند مثلا اقای مطهری اگه از نگاه سال 88 بگذریم ایشون با وجود نگاه خیلی بسته به حوزه فرهنگی اما به خاطر دفاع از ازادی های اجتماعی میبینیم که چقدر تو تهران رای گرفته باید به جای پرداختن به مباحث هرزیات به داد اقتصاد و معیشت مردم به طور عملی بپردازند و خودشونو از بازی های سیاسی رقیب خارج کنند مردم اگه تو عمل ببینند که اصول گراها به فکر معیشت انها هستند مطمئن باشید همین مردم تهران در ریاست جمهوری به اصول گراها متمایل میشند فقط نگاه به اقتصاد و نزدن حرف های قلمه و سلمبه با جوانان کشو ر ول کنید سال 88 تو چرا تو بازی سیاسی رقیب قرار میگیرد کمتر حرف سیاسی بزنید و بیشتر در حوزه های اقتصاد و فرهنگ هم حرف بزنید انهم در حد عمل هی شعارهای اقتصادی فسیاسی ارمانی ندهید عمل کنید بعد بگید