فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۳ فاز بزرگ و مهم دیگر پارس جنوبی توسط قرارگاه خاتم اجرا می‌شود.

۳ فاز بزرگ و مهم دیگر پارس جنوبی توسط قرارگاه خاتم اجرا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، سرلشکر محمدعلی جعفری پیش از ظهر سه‌شنبه در آیین تجلیل از جهادگران و افتخارآفرینان فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی اظهار داشت: سپاه در عرصه توسعه اقتصادی کشور نقش مهم و اساسی دارد و در عرصه‌های مختلف شاهد اقداماتی هستیم.
وی با اشاره به ارائه خدمات باکیفیت و ساخت تاسیسات بزرگ توسط قرارگاه خاتم در سطح کشور، ادامه داد: در حالی که شاهد اوج تحریم‌ها بر علیه کشور بودیم، سپاه وارد عرصه توسعه پارس جنوبی شد و با تکیه بر نیروهای داخلی شاهد اجرای کارهای بسیار خوبی در این منطقه هستیم.فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به موفقیت‌های قرارگاه خاتم با تکیه بر نیروهای داخلی، اضافه کرد: یکی از کارهای بزرگ که به عنوان یک خط‌شکنی می‌توان از آن یاد کرد، تکمیل فازهای ۱۵ و ۱۶ توسط سپاه بود.
وی با اشاره به اینکه توانمندی‌های نیروهای داخلی به جهان ثابت شده است، بیان کرد: نیروهای داخلی همه اقدامات مربوط به ساخت و تکمیل فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی را انجام دادند و این موضوع در دیگر فازها نیز باید به عنوان مبنا مد نظر باشد.
سردار جعفری با اشاره به اینکه تحریم‌ها در شکوفایی استعدادهای داخلی تاثیرگذار بوده است، خاطرنشان کرد: دشمنان نیز به این نتیجه رسیده‌اند که تحریم‌ها اثرگذار نیست و مانع روند توسعه ما نشده است.
وی با تاکید بر اینکه باید منویات و توصیه‌های مقام معظم رهبری در مورد پسابرجام را به صورت جدی در نظر داشته باشیم، اضافه کرد: ۳ فاز بزرگ و مهم دیگر پارس جنوبی توسط قرارگاه خاتم انجام می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.