رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران که از دیروز در ۲۸ شهرستان این استان آغاز شده تا روز پنجشنبه آتی ادامه دارد.

پیش بینی تداوم بارش باران در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، یحیی قاینی پور  در گفت و گو با ایرنا افزود: فریمان با 27 میلیمتر بیشترین بارش باران را در طول 24 ساعت گذشته در خراسان رضوی داشته است.
وی ادامه داد: پس از فریمان، طرقبه با 23 و رشتخوار با 21 میلیمتر بیشترین بارش باران را طی این مدت داشته اند.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میزان بارش باران در مشهد نیز در این مدت حدود 15 میلیمتر گزارش شده است.
وی افزود: قوچان، سرخس، گلمکان، تربت حیدریه، گناباد، درگز، تایباد و کلات نیز هریک در این مدت بیش از 10 میلیمتر بارش باران داشته اند.
قاینی پور ادامه داد: از امروز یازدهم اسفند بارشها بیشتر بر روی مناطق غربی، جنوبی و جنوب غربی خراسان رضوی نظیر شهرستانهای سبزوار و کاشمر تمرکز دارد که بدین ترتیب احتمال ایجاد روان آب و سیلاب در این مناطق پیش بینی می شود.
وی همچنین از افزایش چند درجه ای دما در خراسان رضوی خبر داد و گفت: دمای هوا از فردا در مناطق مختلف استان به میزان چند درجه افزایش می یابد.
وی بیشینه دمای امروز هوای مشهد را نیز 9 درجه اعلام و بیان کرد: بیشینه دمای هوای این شهر در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری به ترتیب 12 و 17 درجه پیش بینی شده است.
قوچان با دمای یک درجه و مه ولات با دمای 34 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند.
همچنین بیشترین سرعت وزش باد در این مدت مربوط به شهرستان بردسکن با 58 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.