قدس آنلاین: رئیس حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان از آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت های نوروزی اتوبوس های بین جاده ای از ۱۱ اسفند ماه خبر داد و گفت: از ۱۸ اسفند ماه به بعد پیش فروش بلیت اتوبوس ها به صورت حضوری انجام خواهد شد.

پیش‌فروش اینترنتی بلیت‎‌ نوروزی اتوبوس تا ۱۸ اسفند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، کیوان رحیمی تصریح کرد: از تاریخ 18 اسفند ماه نیز مردم می توانند با مراجعه به دفاتر شرکت های مسافربری مسقر در پایانه ها و دفاتر فروش بلیت در سطح شهر، به صورت همزمان حضوری و اینترنتی نسبت به خرید بلیت های نوروزی اتوبوس اقدام کنند.
وی با تاکید بر اینکه پنج هزار 800 دستگاه انواع ناوگان جاده ای در طرح نوروزی جابجایی مسافران مشارکت خواهند داشت، افزود: برای تعطیلات نوروز 95، 2 هزار دستگاه اتوبوس، هزار دستگاه سواری کرایه و بقیه در قالب مینی بوس نسبت به جابجایی مسافران نوروزی اقدام می کنند.
به گفته رئیس حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان، بیشترین فروش بلیت اتوبوس برای جابجایی مسافران نوروز مربوط به استان های تهران، خراسان رضوی، فارس، استان های جنوبی، هرمزگان، خوزستان و استان های شمالی کشور است.
وی همچنین در خصوص افزایش قیمت بلیت اتوبوس ها در ایام سفرهای نوروزی، بیان کرد: ما در حوزه دولتی اجازه افزایش نرخ را نداریم اما اتوبوس های ویژه و همچنین خودروهای سواری کرایه با توجه به اینکه از شمول نرخ گذاری دولتی خارج هستند مطابق قانون انجمن های صنفی شرکت های مسافربری کشور، هر ساله در آستانه نوروز به صورت توافقی قیمت بلیت ها را افزایش می دهند.
رحیمی تاکید کرد: مطابق تصمیم و ابلاغ این انجمن قرار است قیمت بلیت نوروزی اتوبوس 20 درصد افزایش یابد اما با توجه به مخالفت رانندگان و تمایل آنها به نرخ های قبلی این موضوع هنوز نهایی نشده و در جلسه امروز ظهر تصمیم گیری نهایی اتخاذ می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.