معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه ۲۰ هزار بیمار صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت:یک و میلیون و ۸۰۰ خانوار تحت پوشش این کمیته هستند.

برنامه‌های حمایتی کمیته امداد در روزهای پایان سال/تحت پوشش قرار گرفتن ۲۰ هزار بیمار صعب العلاج

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، محمد ذوالفقاری در گفت‌وگوی زنده شبکه خبر در رابطه با برنامه‌های حمایتی کمیته امداد در روزهای پایان سال اظهار کرد: با توجه به اینکه یک میلیون و 800 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند، سعی داریم با قرار دادن بن حمایتی در روزهای پایانی از این افراد حمایت کنیم.

وی با بیان این‌که در کمیته امداد بسته های حمایتی وجود دارد که باعث خود کفایی و توانمند سازی افراد خانواده برای اشتغال می‌شود، تصریح کرد: بر اساس شناخت نیاز خانواده‌ها و با توجه به ترکیب جمعیت مدد جویی کمیته امداد، برای حمایت از خانواده‌ها اقدام خواهیم کرد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه نیازهای هر خانواده به صورت دقیق مشخص نیست و بهتر است کمک‌های مردمی به صورت نقدی باشد، ادامه داد: قبل از پایان سال تلاش می‌کنیم که امکانات بسته‌های حمایتی در اختیار خانواده های مورد نظر قرار گیرد.
ذوالفقاری تاکید کرد: از مجموع افراد تحت پوشش کمیته امداد نزدیک به 200هزار یتیم، 300هزار کودک زیر شش سال که در این تعداد برخی از کودکان دارای بیماری صعب العلاج یا فرزند طلاق هستند، را تحت پوشش خود قرارداده ایم.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) مطرح کرد: یک میلیون و پانصد هزار سالمند قریب به 25 درصد سالمندان کشور تحت پوشش کمیته امداد هستند و یک میلیون و 30 هزار زن سرپرست خانواده تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.
وی عنوان کرد: آمار حدود 2 میلیون و 500 میلیون زن سرپرست خانوار در کشور وجود دارد که از این تعداد یک میلیون و 30 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند و همچنین 20هزار بیمار صعب العلاج هم خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.