منتخب مردم مشهد در مجلس دهم با بیان اینکه دورنمای نزدیکی برای خروج از رکود در کشور دیده نمی‌شود گفت: پرداختن به مسائل اقتصادی باید در اولویت کار مجلس دهم باشد که دچار رکود شده و این رکود افزایش نرخ بیکاری را به دنبال داشته است.

دورنمای نزدیکی برای خروج از رکود در کشور مشاهده نمی‌شود/پرداختن به مسائل اقتصادی باید در صدر برنامه‌های مجلس دهم باشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس،جواد کریمی‌قدوسی منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس دهم  با اشاره به اولویت‌های کاری مجلس دهم گفت: مهمترین اولویت کاری مجلس دهم همان طور که مردم در مصاحبه‌هایشان در دوران تبلیغات انتخاباتی می‌گفتند باید مسائل اقتصادی باشد.

وی افزود: امروز یکی از نگرانی‌ها و چالش‌های ما وضع موجود اقتصاد است که از یک طرف دچار رکود شده و از طرف دیگر این رکود افزایش نرخ بیکاری را به دنبال داشته است.

منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس دهم با بیان اینکه متأسفانه دورنمای نزدیکی برای خروج از رکود در کشور دیده نمی‌شود، اظهار داشت: مجلس دهم باید با تمام وجود در بحث رکود ورود پیدا کند و این مسئله نقطه مشترک همه احزاب و جریانات سیاسی است و همگی بر این موضوع اتفاق نظر دارند و تنها با وحدت است که می‌توان به این وضعیت سامان داد.

کریمی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که هر چه سریعتر باید در دستور کار دولت قرار گیرد توسعه صادرات کالاهای ایرانی به ویژه به کشورهای همسایه و کشورهای منطقه است و مجلس نیز باید به دولت در این باره کمک و زیرساخت‌های قانونی را در این راستا فراهم کند.

وی افزود: یکی دیگر از موضوعات مهم اقتصادی ورود کالاهای قاچاق به کشور است. پرونده ورود کالاهای قاچاق روی میز دولت است و وزارت‌خانه‌های اطلاعات و اقتصاد و نیروی انتظامی و سازمان بازرسی باید دست به دست هم این مشکل را حل کنند و در بحث تحول نظام پولی و بانکی نیز باید تحول اساسی صورت پذیرد و به طور کل مجلس باید بسته اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار دهد.

منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس دهم با بیان اینکه اولویت بعدی مجلس دهم توجه به خطر نفوذ و نفوذی‌هاست، اظهار داشت: امروز تهدید امنیت ملی ما از طریق پروژه نفوذ کشورهای معاند مورد تهدید است بنابراین کمیسیون امنیت ملی مجلس به طور ویژه و نیز سایر نمایندگان برای مقابله با این مسئله فعال شوند.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: مسائل فرهنگی و چالش‌های اجتماعی نیز از دیگر اولویت‌های کاری مجلس دهم است که این موارد نیز باید با دقت از نتیجه کار کارشناسان استفاده شود و در راستای کاهش این معضلات اقدامات لازم صورت پذیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.