یک کارشناس سیاسی یمنی تاکید کرد که ایستادگی و اتحاد مردمی یمن علی رغم شدت حملات سعودی‌ها اسطوره‌ای است.

ایستادگی مردم یمن اسطوره ای است/ بن‌بست در روند گفت‌وگوهای یمنی

به گزارش قدس آنلاین، "احمد الشامی" کارشناس مسائل سیاسی یمنی در گفتگو با تسنیم موضوع گفتگوهای صلح یمن را بررسی کرد و در این خصوص گفت: گفتگوهای یمن با وضعیت کنونی خود به بن بست کشیده خواهد شد زیرا هدف اصلی آل سعود از یورش به یمن خوش خدمتی به آمریکا و رژیم صهیونیستی و به زانو درآوردن ملت یمن در مقابل آنان است، اما این اتفاق روی نخواهد داد و امروزه مشاهده می کنیم که ملت یمن بیش از گذشته در زیر پرچم کشور با یکدیگر متحد شده و در کنار ارتش و کمیته‌های مردمی ایستاده‌اند. علی رغم اینکه اشغالگران همه چیز را نابود کردند دنیا شاهد ایستادگی اسطوره‌ای ملت یمن است.
ادامه پیروزی ها ارتش و کمیته های مردمی یمن
وی ادامه داد: ارتش و کمیته‌های مردمی دستاوردهای نظامی بسیار بزرگی کسب کرده‌اند و دشمن متجاوز متحمل ضربات سنگینی شده است. همچنین نیروهای یمنی مانع از پیشروی اشغالگران در استان مأرب و سایر مناطق یمن شده‌اند.
این کارشناس یمنی در خصوص فرماندهی جدید مزدوران در یمن گفت: انتصاب "محسن الاحمر" به فرماندهی مزدوران وابسته به منصور هادی ماهیت حقیقی جنگ را مشخص کرد زیرا الحمر پیش از این مسئول ترورهای مختلف در یمن بوده و یکی از مهره‌های اصلی القاعده در یمن است که پس از پاک‌سازی صنعا به عربستان گریخته بود.
روی آوری اشغالگران به جنگ روانی
او در پایان گفت: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پیروزی‌های بزرگی در استان‌ها مأرب، باب المندب و سایر جبهه‌ها به دست آورده‌اند و نیروهای مزدور و اشغالگران متحمل شکست و خسارت‌های سنگینی شده‌اند. اشغالگران که می‌دانند صنعا برای آنان نفوذ ناپذیر است در این زمینه به تبلیغات و جنگ روانی روی می‌آورند تا بر پیروزی‌های ارتش و کمیته‌های یمن در استان‌های عسیر، جیزان و نجران در جنوب لرستان و حوادث این مناطق سرپوش بگذارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.