قدس آنلاین؛ با ما همراه باشید با بررسی صفحات اول روزنامه های امروز؛

از "نزدیک شدن ترامپ به کاخ سفید" و "دوپینگ دولتی در بازار مسکن" تا "یمنی ها از فلسطینی ها هم مظلوم ترند"

روزنامه "قدس" عکس یک خود را به "عیادت آیت الله هاشمی رفسنجانی و سیدحسن خمینی" از "آیت الله واعظ طبسی" اختصاص داده است.

روزنامه "اطلاعات" هم با انتشار عکسی از "عیادت رئیس مجمع تشخیص مصلحت و یادگار امام از آیت الله واعظ طبسی" نوشت و روزنامه "آرمان امروز" به نقل از "آیت الله هاشمی" می نویسد: "جایگزینی برای آیت الله طبسی نمی بینم"

***

اختلاف ها با آمریکا حل نشده است

روزنامه "قدس" در تیتر یک خود از تاکید وزیر خارجه بر رصد تعهدات غرب در احرای برجام نوشته است. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "ظریف: اختلاف ها با آمریکا حل نشده است"

روزنامه "جوان" هم به نقل از "ظریف" در تیتر یک خود نوشت: "برجام را با «نگرانی» دنبال می کنم"

این روزنامه به نقل از "لاریجانی" می نویسد: "متاسفانه 1+5 به تعهدات عمل نکرده است"

روزنامه "وطن امروز" نیز با بیان اینکه "صالحی و لاریجانی از عدم اجرای تعهدات غربی ها در برجام گفتند" تیتر زده است: "هزار وعده برجام!"

روزنامه "عصرایرانیان" در یکی از تیترهای خود نوشت: "رئیس مجلس برجامی، منتقد اجرای برجام شد"؛ اشاره این روزنامه به این گفته لاریجانی است که: "غرب به تعهدات خود عمل نکرده است"

***

ترامپ به کاخ سفید نزدیک شد

روزنامه "همشهری" با بیان اینکه "انتخابات آمریکا از حالا دوقطب خود را شناخت؛ کلینتون  و ترامپ" در تیتر خود در این زمینه می نویسد: "ترامپ به کاخ سفید نزدیک شد"

روزنامه "شروع" هم از رای گیری درون حزبی در «سه شنبه» بزرگ نوشته و تیتری به این شرح دارد: "«هیلاری کلینتون» همچنان پیشتاز"

***

دوپینگ دولتی در بازار مسکن

بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار زوج های خانه اولی می توانند از تسهیلات جدید خرید مسکن حداکثر تا 160 میلیون تومان استفاده کنند.

روزنامه "قدس" در شماره امروز خود از "آخرین اخبار از اقساط وام 60 تا 160 میلیونی مسکن زوجین" نوشته است.

روزنامه "جام جم" نیز از تاثیر افزایش وام مسکن بر قدرت خرید مردم نوشته است. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "سود 171 میلیونی برای وام 160 میلیونی"

روزنامه "آفتاب یزد" نیز در گزارشی تحلیلی به بررسی میزان کارایی این وام پرداخته است. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "وام درمانی!"

روزنامه "هفت صبح" از تیتر "دوپینگ دولتی در بازار مسکن" استفاده کرده است. این روزنامه می نویسد: "تصمیمات جدید شورای پول و اعتبار کاملا به نفع زوج های جوان است؛ آنها می توانند ظرف یک هفته تا سقف 160 میلیون تومان وام بگیرند. البته به شرط اینکه از عهده بازپرداخت آن بربیایند. خبرها حاکی از این است که مبلغ اقساط هنوز نهایی نشده"

روزنامه "نسل فردا" نیز از حدس و گمان ها در خصوص اقساط وام 160میلیونی نوشته  است. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "رویای خانه دار شدن"

روزنامه "عصررسانه" نیز خبری خوش برای آنهایی دارد که قصد گرفتن وام مسکن دارند؛ این روزنامه در تیتر یک خود نوشته است: "عضو هیئت مدیره بانک مسکن پیش بینی کرد: کاهش نرخ سود تسهیلات از هفته آینده"

روزنامه های اقتصادی نیز تیترهایی در این خصوص داشتند؛ از جمله روزنامه "ابرار اقتصادی" که در تیتر یک خود نوشته است: "وام خرید مسکن 2 برابر شد"

روزنامه "تعادل" به تاثیر وام 160میلیونی بر بازار مسکن پرداخته و تیتری به این شرح دارد: "تزریق آرام پول به مسکن"

***

یمنی ها از فلسطینی ها هم مظلوم ترند

دبیرکل حزب‌الله لبنان، سه‌شنبه‌شب طی سخنانی درباره مهم‌ترین تحولات لبنان و منطقه، با اشاره به ورود مستقیم عربستان‌سعودی به جنگ علیه یمن، بر ساکت ننشستن حزب‌الله و وجدان‌های بیدار در برابر این تجاوز تاکید کرد.

در همین راستا روزنامه "وطن امروز" در تیتر یک خود به نقل از "سیدحسن نصرالله" نوشت: "یمنی ها از فلسطینی ها هم مظلوم ترند"

"وطن امروز" در این خصوص می نویسد: " تنها چند لحظه پس از پایان سخنرانی سیدحسن نصرالله، کاربران یمنی در تجلیل و قدردانی از دبیرکل حزب‌الله، در پایگاه‌های ارتباط جمعیِ جهان، غوغا به پا کردند. کاربران یمنی و عرب در شبکه‌های اجتماعی، عکس سیدحسن نصر‌الله را با عبارت‌های سپاسگزاری همراه کرده و دست به دست بازنشر کردند. آنان با ایجاد هشتگ #شکرا_سید_العرب (سپاس، ‌ای سرور عرب‌ها) مشارکت شخصیت‌های سیاسی، دولتی، فرهنگی و علما را نیز با خود همراه کردند."

روزنامه "حمایت" نیز در تیتر یک خود با بیان اینکه "دبیر کل حزب الله لبنان از تحرکات جدید سعودی-صهیونیستی پرده برداشت" در تیتر یک خود نوشت: "عربستان و اسرائیل عامل فتنه انگیزی در منطقه هستند"

روزنامه "جوان" با انتشار عکسی از " سیدحسن نصرالله" در صفحه اول خود؛ تیتر زده است: "تمرکز غربی-عربی روی حزب الله پس از برجام!"

روزنامه "سیاست روز" نیز از ابراز خرسندی کامرون از فروش سلاح های بیشتر به سعودی نوشته است. در تیتر این روزنامه می خوانیم: "درآمد کلان انگلیس از کشتار مردم یمن"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.