قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: در استان ایلام، ۲۳۲ باشگاه خصوصی ورزشی، در رشته های مختلف فعالیت دارند.

فعالیت ۲۳۲ باشگاه ورزشی در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، بهروز حیدرزاده در مراسم تجلیل از باشگاه‌های برتر استان با بیان اینکه ایجاد باشگاه‌های ورزشی در روستاهای استان از موارد مهم و ضروری است، اظهارداشت: باشگاه‌های ورزشی از بازوان این اداره کل در توسعه ورزش قهرمانی و همگانی هستند که با سرمایه خود در توسعه سلامت جامعه گام برمی‌دارند.

وی با اشاره به اینکه احداث باشگاه‌ها و مجموعه‌های ورزشی از جمله ظرفیت‌های بزرگ برای توسعه سلامت عمومی و اشتغال‌زایی در استان هستند، افزود: در سال جاری دو مجموعه ورزشی در استان احداث شده که علاوه بر ایجاد فضای ورزشی مناسب برای ورزشکاران و علاقمندان به ورزش، موجب اشتغال مربیان و فارغ‌التحصیلان ورزشی زیادی نیز شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام به فعالیت 232 باشگاه خصوصی در سطح استان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: از این تعداد 141 باشگاه مربوط به آقایان، 45 مورد مربوط به بانوان و 46 باشگاه نیز زمینه فعالیت ورزشی هم برای آقایان و هم برای بانوان را فراهم ساخته است.

بهروز حیدرزاده با بیان این مطلب که توسعه ورزش در روستاها از اهداف وزارت ورزش و جوانان است و این اداره کل در این راستا اقداماتی انجام داده است، بیان داشت: علاوه بر سیاست دولت در توسعه اماکن ورزش در روستاها، باشگاه‌های خصوصی هم در روستاهای استان فعال شده، به طوری که 22 باشگاه ورزشی خصوص در روستاهای استان فعالیت دارند.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به فرم‌ها و شاخص‌های ابلاغ شده از وزارت، باشگاه‌ها ارزشیابی شده و درصدد هستیم به نوعی از تمام عزیزانی که در جهت توسعه ورزش در باشگاه‌ها گام برمی‌دارند تقدیر به عمل آوریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.