عضو جامعه راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی با اعلام اینکه سواحل شنی و نرم مکران از ساحل نیس فرانسه و کالیفرنیا بهتر است، گفت: گردشگران در نوروز به جای سفر به آنتالیا به سواحل مکران سفر کنند.

سواحل مکران زیباتر از سواحل کالیفرنیا/ به جای آنتالیا به مکران بروید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان،ناخدا محمد سمیعی عضو جامعه راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی با اعلام این مطلب گفت:با توجه به امکاناتی که کشورما دارد و با توجه به پتانسیل های بالقوه ای که درکشور داریم ،می توانیم بهترین بهره برداری را درزمینه گردشگری انجام دهیم.
وی ادامه داد:کشور ما دارای چهارفصل آب وهوایی است به طوریکه در اردبیل درجه حرارت منهای 18 درجه  را داریم و  در چابهار با گرمی بسیار زیادی روبرو هستیم.

سمیعی بیان کرد : باتوجه به این امکانات ما می توانیم بهترین گردشگری در زمینه گردشگری دریایی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به نگرانی های مقام معظم رهبری در زمینه آباد سازی سواحل مکران باید توجه بیشتری به گردشگری دریایی انجام دهیم واین گردشگری را توسعه دهیم، ما سواحلی زیباتر از سواحل نیس در فرانسه داریم ، سواحل آن سنگی است در حالی که ما درسواحل مکران شن نرم وسفید داریم.

ناخدا سمیعی ادامه داد: وقتی کنار سواحل از چابهار به گواتر می روید آنجا سواحل زیبا است و دریای شفاف و روشن دارد.این سواحل بدون اغراق زیباترازسواحل کالیفرنیا و زیباتر از سواحل آنتالیا است.

وی تصریح کرد: مکران دراستان سیستان وبلوچستان واقع شده است و این موضوع از جهت گردشگری مورد توجه قرار نگرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.