معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به استقبال کم نظیرازنهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی، گفت:نشریات باعث توسعه فرهنگی در جامعه می شوند.

 نشریات باعث توسعه فرهنگی می شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، سید ضیاء هاشمی روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی که در سالن علامه امینی برگزار شد،افزود:میزان مشارکت در این دوره ازجشنواره نشریات دانشجویی نسبت به دوره های قبلی رشد قابل توجهی داشته و آمار وارقام آثار و نشریات ثبت وارسالی به دبیرخانه این جشنواره گویای این رشد و پویایی است.
وی ادامه داد:این میزان مشارکت به ترتیب در چهار بخش آثار ثبت نامی، آثار رسیده به دبیرخانه، ارسال شده به مرحله داوری مقدماتی، آثار و نشریات راه یافته به مرحله داوری نهایی و مقایسه ای در قالب جدول و نمودار نشان داده شده است.
هاشمی افزود:از مجموع 14 هزارو 603 آثار تعداد 11 هزارو 769 اثر در بخش آثار برتر و هزارو 531 اثر در بخش ویژه توسط فعالان نشریات دانشجویی درجشنواره ارائه شد.
معاون فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابراز امیدواری کرد که صاحبان قدرت در دنیا اهل قلم را دوست بدارنند و ازنقدشان نهراساند.
این جشنواره با همکاری وزارت علوم ، تحقیقات وفناروی، وزارت بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد .در پایان به برگزیدگان اول تا سوم بخش آثار برتر جوایزی اهدا شد. نهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی از11 تا 13 اسفند ماه برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.