امام جمعه موقت تهران گفت: آیت الله واعظ طبسی در برهه های حساس تاریخ انقلاب و فتنه ها که عده زیادی را از مسیر حق خارج کرد، با هوشیاری و بصیرت توانستند مواضعی شفاف و ظلمت شکن اتخاذ نمایند.

آیت‌الله واعظ‌طبسی در برهه‌های حساس تاریخ انقلاب با هوشیاری و بصیرت مواضعی شفاف و ظلمت شکن می‌گرفتند/ ایشان همواره در اطاعت از ولایت فقیه پیشقدم بودند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران در گفتگو با صبح توس، ضمن ابراز تاثّر از رحلت آیت الله واعظ طبسی اظهارداشت: آشنایی بنده با ایشان به سال ها قبل برمی گردد؛ زمانی که در راه پیروزی انقلاب به مبارزه مشغول بودیم و ایشان در تجمعات سیاسی ما در تهران، به عنوان نماینده مبارزان مشهد حضور می یافتند.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: پس از پیروزی انقلاب، در زمانی که حزب جمهوری اسلامی تاسیس شد، هردوی ما به عضویت شورای مرکزی و هیئت داوری حزب درآمدیم و خاطرات ما از مبارزات سیاسی تا فعالیت های حزب امتداد یافت و در این راستا، این توفیق نصیب ما شد تا در مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری نیز در معیّت ایشان باشیم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مواضع تولیت آستان قدس رضوی در برهه های حساس تاریخ سیاسی کشور را شفاف و در حمایت از مقام عظمای ولایت خواند و خاطرنشان کرد: آیت الله واعظ طبسی در برهه های حساس تاریخ انقلاب و فتنه ها که عده زیادی را از مسیر حق خارج کرد، با هوشیاری و بصیرت توانستند مواضعی شفاف و ظلمت شکن اتخاذ نمایند.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: مواضع آیت الله طبسی در غائله آقای منتظری، پذیرش قطعنامه و یا فتنه ۸۸ بسیار صریح، دقیق و قاطع بود و ایشان همواره در اطاعت از ولایت فقیه پیشقدم بودند.
آیت الله موحدی کرمانی مدیریت ایشان در مجموعه آستان قدس رضوی را مدبّرانه دانست و تصریح کرد: از پیشرفت های مجموعه تولیتی حرم مطهر رضوی و توسعه بافت های پیرامونی حرم مطهر میتوان دریافت که آیت الله واعظ طبسی و منتصبین ایشان در آن مجموعه، تا چه حد کاردان و مدبّر بوده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.