آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه اراک با اشاره به اینکه دشمنان همواره قصد ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی را دارند گفت:دشمنان با راه اندازی انواع شبکه های ماهوره ای درصدد رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

دشمنان با راه اندازی انواع شبکه های ماهواره ای درصدد رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

دری نجف آبادی اظهار کرد: دشمنان با ابزارهای که در فضای مجازی و شبکه های ماهوره ای در اختیار دارند قصد دارند ریشه های مقاومت، آزادگی، مردانگی، استقلال و آزادی را در بین مردم کمرنگ کنند.

امام جمعه اراک ملت ایران اسلامی خصوصا نسل جوان ایران اسلامی را پیرو اهل بیت دانست و گفت: ملت ایران با این تفکر، سر سخت در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده است و هرگز دست از آرمان های خود بر نخواهند داشت.

وی ادامه داد: دشمنان با ایجاد انواع توطئه ها، نفوذها و گسترش گروهای تروریستی و اختلاف افکنی بین شیعه و سنی، قصد ضربه زدن به نظام را دارند که همواره با هوشیاری ملت وفادار ایران اسلامی، امام(ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، نیروهای نظامی و انتظامی سیلی محکمی را خورده اند. نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به جنایت های صورت گرفته در یمن، عراق، بحرین و سوریه اشاره کرد و افزود: کشورهایی که این اینگونه اقدامات را برای علیه کشورهای دیگر انجام می دهند از مکتب عمرعاص و معاویه پیروی می کنند.

دری نجف آبادی با اشاره به اینکه امروز نمی توان وابستگی به کشورهای دنیا را فراموش کنیم بیان کرد: برای اینکه بتوان در بخش های مختلف فعالیت های مناسب را داشته باشیم باید با کشورهای مختلف ارتباط داشته باشیم البته به شرطی که ارتباط با کشورهای دیگر باعث فتنه انگیزی و توطئه برای کشور نباشد.

وی در ادامه به انتخابات هفتم اسفندماه اشاره کرد و گفت: مردم با حضور میلیونی خود در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری کار بزگی را انجام دادند.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه در برخی از حوزه های انتخاباتی، انتخابات به دور دوم کشیده شده است بیان کرد: مردم با حضور گسترده در این دوره از انتخابات مشارکت خود در انتخابات را تکمیل کنند. نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: مردم با حضور میلیونی خود در انتخابات چشم دشمنان را کور کردند و نشان دادند که همچنان پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

دری نجف آبادی با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی وظایف سنگینی را برعهد دارند افزود: نمایندگان منتخب باید همه وجود خود را وقف مجلس کنند و وظیفه قانونگذاری، نظارت و حضور در بین مردم را به نحو مطلوبی انجام دهند. امام جمعه اراک گفت: اینکه آل سعود حزب الله را ترویست اعلام می کند برگ دیگری از جنایت های آل سعود است که در منطقه انجام می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی حزب الله را مایه افتخار امت اسلامی عنوان کرد و افزود: سیدحسن نصرالله مایه افتخار و همانند خاری برچشمان اسرائیل، دشمنان و آل سعود است.

وی ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان مقدس رضوی اظهار کرد: آیت الله واعظ طبسی جزء قدیمی‌ترین نمایندگان امام و بعد از آن رهبری بود و منشا اقدامات و کارهای فراوانی بود. دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درگذشت فرج الله سلحشور کارگردان انقلابی سینما و تلویزیون بیان کرد: سلحشور هنرمند دینی و اخلاقی بود که فیلمنامه و سریال های فاخری را تولید کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.