نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی از هدررفت ۱.۵ میلیون لیتر بنزین از چهارشنبه تاکنون بر اثر پارگی خطوط ۱۶ و ۲۵ اینچ پالایشگاه امام خمینی شازند خبر داد.

هدر رفت ۱.۵ میلیون لیتر بنزین در پالایشگاه شازند/ وزیر پاسخگو نیست!

محمدحسن آصفری امروز  در اراک اظهار داشت: پارگی خطوط 25 و 26 اپنچ نفت خام و بنزین پالایشگاه امام خمینی شازند به ریل انتقال می‌یافت، سبب هدررفت 1.5 میلیون لیتر بنزین و فرآورده‌های این پالایشگاه از روز چهارشنبه شده که متاسفانه نه وزیر پاسخگوی این مسئله است و نه مدیریت پالایشگاه و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی.

وی تصریح کرد: چرا وزیر نفت تا به این اندازه نسبت به هدررفت بیت‌المال در پالایشگاه بی‌تفاوت است، سال گذشته چندین کارگر زحمتکش در پالایشگاه امام خمینی شازند جان خود را از دست دادند و امروز نیز شاهد هدر رفت مقدار بسیاری از بنزین در این پالایشگاه هستیم و هیچ فردی پاسخگو نیست.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس با بیان اینکه این اتفاق جدای از خسارت دو میلیارد تومانی، خسارت‌های زیست محیطی جبران ‌ناپذیری نیز به دنبال دارد، بیان کرد: قدرت در شرکت پخش آنقدر پشتیبانی می‌شود که هیچ کسی حتی شخص وزیر حاضر نیست تذکری به این آقایان در رابطه با به بازی گرفتن بیت‌المال بدهد.

آصفری خاطر نشان کرد: در حال حاضر بنزین با قیمت بسیار سنگینی در کشور تولید می‌شود، اما هم اکنون به دلیل بی‌تدبیری و نالایقی مسئولان شاهد پارگی خطوط لوله و هدررفت این سرمایه گران قیمت هستیم.

وی ادامه داد: اگر یک لیتر بنزین این آقایان به هدر رود زمین  و زمان را متهم می‌کنند، اما هدر رفت چندین هزار لیتر بنزین و نفت خام از روز چهارشنبه خم به ابروی آنان نیاورده است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس بیان داشت: آقای وزیر چرا در برابر این حادثه سکوت کرده‌اید، مردم چقدر باید خسارت بپردازند؟

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.