قدس آنلاین/ سینا حسینی: عملکرد متزلزل بازیکنان تیم پدیده در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر، این دغدغه و نگرانی را برای اهالی ورزش خراسان به وجود آورد که ممکن است در ادامه رقابت‌های لیگ پانزدهم، شاگردان رضا مهاجری با بحران سقوط دست و پنجه نرم کنند.

 صعود با دستان بسته

افزایش مشکلات مدیریتی و بی پولی این دغدغه و نگرانی را دو چندان کرد اما با آغاز رقابت‌های نیم فصل دوم و برخلاف گمانه زنی‌ها، پدیده در جمع تیم‌های بالانشین قرار گرفت، به گونه ای که حالا پس از هفت هفته از آغاز نیم فصل دوم این تیم در زمره تیم هایی قرار گرفته که بیشترین امتیاز را به دست آورده است.
حالا کمتر کارشناسی نسبت به آینده این تیم ابراز نگرانی می‌کند. شاگردان رضا مهاجری در هفت بازی اخیر خود در چارچوب بازی‌های نیم فصل دوم عملکرد قانع کننده ای داشته‌اند، به شکلی که اگر به همین روند ادامه دهند و بتوانند از باقی‌مانده بازی‌های خود امتیاز کامل را به دست آورند، بعید نیست این تیم در پایان رقابت‌های لیگ برتر در فصل پانزدهم، در جمع مدعیان کسب سهمیه قرار گیرد.
بازیکنان پدیده در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر از پنج بازی خانگی خود 9 امتیاز به دست آوردند که این اتفاق شاگردان مهاجری را از منطقه خطر دور کرد و به میانه جدول رساند، دو پیروزی و سه تساوی حاصل کار بازیکنان مهاجری بود تا این تیم مشکلات مالی خود را نیز به دست فراموشی بسپارد.
پدیده در دو بازی خارج از خانه نیز عملکرد قابل قبولی داشت. هرچند که مهاجری در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر برابر تیم فولاد خوزستان تن به شکست داد، اما با غلبه بر تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته نوزدهم، تنها شکست خود در نیم فصل دوم را جبران کرد تا همچنان به عنوان یکی از مربیان موفق لیگ برتر در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر شناخته شود.  مهاجمان  تیم فوتبال پدیده نیز عملکرد خوبی داشتند، هرچند آن‌ها هفت گل به ثمر رساندند اما ایجاد موقعیت گل روی دروازه‌های حریف توسط بازیکنان خط حمله این تیم نشان داد مهاجری روی توانمندی شاگردانش در خط دفاع حساب ویژه ای باز کرده است و می خواهد با اتکا به توانمندی سربازانش در لیگ برتر، یک رکورد خاص را به ثبت برساند.
اما به اعتقاد کارشناسان، بازی‌های باقی‌مانده تیم فوتبال پدیده در هشت هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر می تواند نقش تأثیرگذاری در سرنوشت این تیم ایفا کند. در حال حاضر پدیده با 29 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد که در صورت کسب امتیاز کامل دیدارهای باقی‌مانده، این تیم می تواند در جمع پنج تیم بالای جدول قرار گیرد که این اتفاق، جهش خیره کننده ای برای شاگردان مهاجری به شمار می رود. با این حال دیدار هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر برای شاگردان مهاجری، دیدار حساس و مهمی خواهد بود و به طور قطع اگر پدیده بتواند استقلال صدرنشین را در آزادی شکست دهد، آن‌گاه می توان به انگیزه‌های بالای شاگردان مهاجری برای ثبت یک رکورد تاریخی امیدوارتر از
 قبل بود.

  مهاجری خوشحال ترین مربی لیگ برتر
سرمربی تیم فوتبال پدیده پس از پیروزی تیمش در بازی برابر ملوان بندر انزلی، ضمن ابراز شادمانی از روند رو به جلوی تیمش در هفته اخیر گفت: خوشحالم که توانستیم بار دیگر به نتیجه خوب دست یابیم و سه امتیاز دیگر را به مجموعه اندوخته‌های خود اضافه کنیم. شرایط خیلی خوبی داریم و مجموعه پدیده با همدلی به دنبال موفقیت‌های بیشتر هستند. با وجود مشکلات زیاد، اما سرآسیایی و سایر مدیران باشگاه پدیده تمام هم و غم خود را برای موفقیت تیم گذاشتند.
وی درباره قضاوت فغانی گفت: داوری دیدار، قضاوت خوبی داشت و مشکل خاصی در این دیدار وجود نداشت. البته داور مسابقه می‌توانست در برخی صحنه‌ها همان طور که برای ملوان مماشات می‌کرد، با تیم ما هم مماشات داشته باشد. در کل باید بگویم، از قضاوت فغانی راضی هستم.
مهاجری درباره خطای 6 ثانیه مجتبی روشنگر تصریح کرد: در آن صحنه وقتی مجتبی توپ را جمع کرد، خیالم آسوده شد و به سمت کادرم برگشتم تا با آن‌ها صحبت کنم که ناگهان دیدم داور خطا گرفته است. اگر مجتبی توپ را از محوطه خارج کرده باشد، باید کمک داور پرچم می‌زد و اگر خطای 6 ثانیه هم بود، باید بررسی شود. در این خصوص نمی‌توانم نظری بدهم.
مهاجری همچنین راجع به فریادش بر سر نیمکت‌نشینان به هنگام بیرون آمدن شاکری و مرادمند گفت: در بازی با پرسپولیس، وقتی ایگور پراهیچ سه دقیقه از بازی خارج شد، گل خوردیم. در این بازی هم چه برای مداوای مرادمند و چه برای ترمیم لباس شاکری، از نیمکت‌نشینان خواستم که هرچه سریع‌تر بازیکنان را آماده حضور دوباره در میدان کنند. باید از اشتباه‌های گذشته درس بگیریم و بدانیم که در لیگ برتر فرصتی برای اشتباه‌های واهی وجود ندارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.