رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی از در نظر گرفتن تخفیف ویژه در نیمه دوم تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم ۸۰ درصد هتل‌های مشهد در ایام نوروز اشغال شوند.

پیش‌بینی اشغال ۸۰ درصدی هتل‌های مشهد در ایام نوروز / ارائه تخفیف ویژه در نیمه دوم تعطیلات

به گزارش قدس آنلاین، محمد قانعی در گفت‌وگو با فارس در ارتباط با وضعیت اشغال هتل‌ها در آستانه سال جدید اظهار کرد: در حال حاضر رزرو هتل در مشهد برای روزهای پایانی سال و همچنین فروردین ماه سال 95 آغاز شده که خوشبختانه اشغال هتل‌ها برای نوروز خیلی آرام و راحت است و امسال ظرفیت هتل‌های مشهد جوابگوی نیازهای زائران کاملا خواهد بود.وی ادامه داد: با اتمام ساخت چندین هتل در مشهد مقدس در امسال هیچ‌گونه مشکلی برای اسکان زائران در ایام نوروز وجود ندارد و برای تمام سلیقه‌ها و اقشار مختلف جامعه هتل در مشهد وجود دارد.
رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی در ارتباط با قیمت اسکان در هتل‌های مشهد بیان کرد: قیمت هتل در مشهد مقدس نسبت به میانگین کشوری 30 درصد پایین‌تر است و امسال افزایش قیمتی در آستانه نوروز نداشته‌ایم.
قانعی عنوان کرد: قیمت اتاق‌های دو نفره از 60 هزار تومان در هتل‌های یک ستاره تا 400 هزار تومان در هتل پنج ستاره است البته ممکن است کسی متقاضی اتاق لوکس باشد که نرخ متغیری دارد.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال شاهد ورود حجم عظیمی از زائران به مشهد هستیم تمام هتل‌های مشهد استانداردسازی شدند و شرایط آنها از نظر ایمنی و بهداشتی مورد بررسی قرار گرفت که هم‌اکنون در شرایط ایده‌آل به سر می‌برند و مشکلی برای اشغال وجود ندارد.
رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی با اشاره به اینکه تعداد هتل‌های مشهد امسال افزایش پیدا کردهاست، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در ایام نوروز 80 درصد ظرفیت هتل‌های مشهد اشغال شود.
قانعی بیان کرد: 200 هتل در سطح استان وجود دارد که ظرفیت اسکان 50 هزار نفر را دارا هستند و البته با ظرفیت اضافه‌ای که برخی از آنها دارند می‌توان تا تا 75 هزار نفر را در استان اسکان داد.
وی همچنین از در نظر گرفتن تخفیف ویژه در نیمه دوم تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: زائران و مسافران در صورت مشکل رزرو و یا اعلام شکایت از خدمات‌دهی و ... می‌توانند با شماره تلفن 32223334 تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.