رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نقش نیروهای رسمی و دولتی در برنامه‌های استقبال از بهار باید تنها بسترسازی باشد و زیرساخت‌های استقبال از بهار را فراهم کنند.

دستگاه های اجرایی مشهد زیرساخت‌های استقبال از بهار را فراهم کنند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام مجید فاطمی ارفع ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهار یکی از موضوعات مهم مطرح شده در فرهنگ دینی و ایرانی بوده و مردم کشور هر ساله برای  استقبال از آن جشن می‌گیرند.
وی افزود: هر اقدام فرهنگی و اجتماعی که توسط مردم انجام شود اثر بیشتری داشته و به همین دلیل باید از ظرفیت‌های مردمی در آن استفاده کرد.
رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه محله آرایی که در پروژه امسال استقبال از بهار گنجانده شده است توسط خود مردم انجام می‌شود،خاطرنشان کرد: باید در تمام حوزه‌‎های این مقوله مردم حضور داشته باشند و سهم نیروهای دولتی و رسمی تنها بسترسازی برای اجرای امور باشد.
فاطمی ارفع پروژه استقبال از بهار را یک مطالبه عمومی برای مردم دانست و خاطرنشان کرد: به عبارت دیگر اگر در یک سال برنامه‌های استقبال از بهار اجرا نشود برای مردم چالش جدی ایجاد می‌شود.
وی با اشاره به مخالفت‌های عده‌ای با روند استقبال از بهار امسال، بیان کرد: پای کار آمدن عده زیادی از هنرمندان و خارج شدن این برنامه از دست تعدادی محدود  علت واقعی سنگ اندازی عده‌ای در این جریان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.