شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید به این که « سعودی درصدد کشتن روح مقاومت در امت عربی و اسلامی است» ، گفت:اگر اسرائیل مقاومت را تروریسم بخواند، طبیعی است زیرا دشمن است اما سعودی که خود را کشوری عربی و اسلامی می خواند از این که با دشمن علیه مقاومت هم نوا شده، شرم آور و ننگین است.

سعودی درصدد کشتن روح مقاومت درامت عربی و اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، شیخ نعیم قاسم با بیان این که « امروز به سه دلیل قابل اثبات است که سعودی درصدد کشتن روح مقاومت است»، گفت: استفاده از پول های نفتی برای سرگرم کردن قلب ها وعقل ها در لذت های دنیا از جمله این دلایل است.
وی « حمایت از گرایش تکفیری ، ایجاد مدارس و پرورش عناصر در چارچوب این گرایش با هدف تکفیر امت و صاحب بهشت و جهنم» و « کشتن همه مخالفان و مواجهه با همه کسانی که به آن نه می گویند» را دو دلیل دیگری دانست که اثبات می کنند، سعودی در صدد کشتن روح مقاومت است.
معاون دبیرکل حزب الله با اشاره به « پیروزی های بزرگ مقاومت و درخشیدن همچون نوری تابان در مقابل جهانیان» ، گفت که پیروزی در آزادسازی سرزمین لبنان، حمایت از ملت لبنان و امت عربی و اسلامی ، آمادگی کامل و مستمر آن در مقابل همه چالش ها ، موفقیت آن در بیداری ملت ها تا به قدرت خود برای تغییر معادلات ایمان و باور داشته باشند، از جمله دلایل دشمنی رژیم های سعودی و اسرائیل با مقاومت است.
شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: از سوی دیگر سعودی ها در تحمیل هیمنه خود شکست خورده ، قدرت نفوذ خود را در میان کشورها و گروه هائی که به آنها پول های بادآورده را بدون نتیجه بذل و بخشش کرده ، از دست داده است و تلاش هایش با استفاده از ابزار دیگر برای اعمال فشار برآنها ناکام مانده است و به همین دلایل برای کشتار ملت مظلوم مداخله مستقیم کرده و از گروه های مسلح به طور علنی در عراق ، سوریه و کشورهای دیگر حمایت می کند.
وی اظهارداشت: سعودی ما را تروریست خوانده واین اثبات می کند که در صف اسرائیل قرار دارد و دشمنی آن با حزب الله بیانگر ضعف شدید است و استفاده سعودی از همه انرژی ، ظرفیت های رسانه ای و سیاسی و عناصر اجیر گرفته خود ، اعترافی به جایگاه ، قدرت و موفقیت های حزب الله است.
معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد: از این که توسط سعودی تروریسم خوانده شده ایم برای حزب الله یک پوئن مثبت و امتیاز و تاییدی بر کرامت و شرافت آن است و هر طرفی که اکنون می خواهد از انحراف سیاسی تبری بجوید خود را به خط مقاومت منسوب می کند.
شیخ نعیم قاسم خاطرنشان کرد: امروز هرکس با سعودی رابطه داشته باشد در معرض اتهام هایی بی شمار از جمله قرار داشتن در کنار اسرائیل و همدستی با دشمن صهیونیستی ، حمایت مالی از تروریسم تکفیری، فتنه انگیزی درمنطقه، تخریب ثبات کشورها ، کشتار وحشیانه شهروندان بی گناه است.
وی تصریح کرد: اگر بخواهیم بین مشی مقاومت وسعودی مقایسه کنیم ، می گوییم که فتنه انگیزی، استبداد، تجاوز، همدستی با اسرائیل، تجهیز تکفیری های تروریست به سلاح و شکست از نشانه های سعودی است و آزادی ، ایمان ، پرچمداری اسلام ، مبارزه با دشمن صهیونیستی ، رویاروئی با آمریکا و تروریسم تکفیری و پیروزی های الهی مدل هائی هستند که بر سینه مقاومت نشسته اند.
معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد که ان شاء الله تعالی ، قدرت و اراده مقاومت روز افزون است و هدف شریف ما اطاعت از خداوند و حرکت در راه خداوند برای آزادی سرزمین های اشغال شده و کمک به مظلومان می باشد.
شیخ نعیم قاسم اظهارداشت: ما به مبارزه با اسرائیل و تکفیری ها ادامه می دهیم حتی اگر کافران و منافقان و وابستگان آنها را خوش نیاید زیرا می خواهیم سرزمین های خود را آزاد ، از نسل آینده خود حفاظت و از مظلومان حمایت کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.