قدس آنلاین- لرستان: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: ۵ هزار و ۵۵ نفر فارغ‌التحصیل دانشگاهی استان لرستان در سامانه "ایران کارورز" ثبت‌نام کردند.

ثبت نام ۵ هزار نفر فارغ التحصیل دانشگاهی در سامانه ایران کارورز

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، علی آشتاب  اظهار داشت: در 11 ماهه سالجاری هشت هزار و 410 نفر از جویندگان کار در مراکز کاریابی استان ثبت‌نام کردند که از این تعداد پنج هزار و 374 نفر مرد و سه هزار و 36 نفر زن بوده است.

وی افزود: تاکنون از تعداد جوینده کار یکهزار و 629 نفر در بخش‌های صنعت، کشاورزی، خدمات،دولتی و خصوصی مشغول به کار شده‌اند که بخش خصوصی و خدماتی بیشترین جذب نیرو را داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان عنوان کرد: 756 نفر از جویندگان کار بنیز رای آموزش و کسب مهارت به مراکز فنی و حرفه‌ای معرفی شدند.

آشتاب با بیان اینکه  افرادی که به‌کارگیری شده 25 درصد دارای مهارت، 31درصد دیپلمه و 76.6درصد فاقد مهارت بوده‌اند بیان کرد: 198 واحد اقتصادی در سامانه ایران کارورز برای به‌کارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی ثبت‌نام کرده‌اند که بیشترین واحدها در خرم‌آباد با 44 واحد و کمترین در دوره چگنی با یک واحد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: پنج هزار و 55 نفر فارغ‌التحصیل دانشگاهی در این سامانه ثبت‌نام کرده که توسط وزارت متبوع  و اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان در حال بررسی و ساماندهی هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.