۲۲۲ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای اقدام اخیر شورای همکاری خلیج فارس در قراردادن نام حزب‌الله لبنان در لیست گروهک‌های تروریستی را محکوم کردند.

حزب‌الله لبنان نماد مقاومت در برابر رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، 222 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز مجلس طی بیانیه‌ای اقدام اخیر شورای همکاری خلیج فارس در قرار دادن نام حزب‌الله لبنان در لیست گروهک‌های تروریستی را محکوم کردند.
متن کامل این بیانیه که محمد دهقان عضو هیأت رئیسه مجلس آن را قرائت کرد، به‌شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حزب‌الله لبنان نماد مقاومت در برابر رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی است و اگر حزب‌الله نبود رژیم صهیونیستی همچنان جنوب لبنان را در اشغال خود نگه می‌داشت و تکفیری‌های هم‌پیمان این رژیم، تمامیت ارضی لبنان را همانند سوریه مورد تعرض قرار می‌دادند.
حزب‌الله لبنان و در کنار آن جهاد اسلامی و حماس امروز به‌عنوان آبروی امت اسلامی در برابر تهاجم گسترده و بی‌رحمانه استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی همچون نگینی می‌درخشند.
در این میان رژیم آلوده آل‌سعود با فشار بر دیگر اعضای شورای همکاری خلیج فارس طی بیانیه‌ای حزب‌الله را یک سازمان تروریستی خوانده و آن را تحریم کرده است، البته از عربستان که نه غیرت عربی دارد و نه غیرت اسلامی و در یک سال گذشته با بمباران وحشیانه مردم مظلوم یمن هزاران زن و کودک و پیر و جوان را به خاک و خون کشیده است و نوکری آمریکا و رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشته است، انتظاری بیش از این نیست ولی کشورهایی همانند عمان و کویت و حتی قطر که گاه به مقاومت کمک کرده‌اند نباید خود را در کشتی شکسته و در حال غرق شدن عربستان قرار دهند و در مقابل امت اسلامی و دیگر کشورهای اسلامی بایستند.
انتظار از آنها این است که حساب خود را از عربستان جدا کنند و همانند گذشته از حزب‌الله لبنان به‌عنوان نماد مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی حمایت نمایند.
ما نمایندگان ملت بزرگ ایران این اهانت وقیحانه به حزب‌الله لبنان توسط شورای همکاری خلیج فارس را به‌شدت محکوم می‌نماییم و آن را اهانت به دولت و ملت لبنان می‌دانیم و حمایت همه‌جانبه خود را یک بار دیگر از حزب‌الله لبنان و رهبر شجاع آن جناب آقای سیدحسن نصرالله اعلام می‌کنیم.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.