ده‌ها جوان فلسطینی در نوار غزه زنجیره انسانی خواندن کتاب به راه انداختند تا نشان دهند «جوانان انتفاضه سوم فلسطین» از فرهنگ بالایی برخوردارند؛ اقدامی که برای اجرای وصیت یکی از شهدای انتفاضه بود.

برپایی زنجیره انسانی خواندن کتاب در غزه در حمایت از انتفاضه سوم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، ده‌ها جوان فلسطینی در نوار غزه زنجیره انسانی خواندن کتاب به راه انداختند تا نشان دهند «جوانان انتفاضه سوم فلسطین» از فرهنگ بالایی برخوردارند.

این جوانان غزاوی که کتاب‌های متنوعی را در دست داشتند به دعوت گروهی  از جوانان با نام «غزه می‌خواند» به بندر از کار افتاده غزه رفتند و کتاب خواندند.

مجدی سلیم هماهنگ کننده این برنامه می‌گوید: برپایی این زنجیره انسانی در نوار غزه پیامی برای اشغالگران صهیونیست است که جوانان فلسطینی که در انتفاضه سوم با خنجر به جان شما افتاده‌اند، اهل فرهنگ هستند و دفاع‌شان از کشورشان ناشی از اعتقادشان به این نکته است که جایی برای اشغالگران در فلسطین وجود ندارد.

وی می‌افزاید: خواندن و آگاهی ماموریتی برای تقویت فرهنگ ماست چرا که با آن جامعه رشد می‌کند و سلاحی در برابر دشمن اشغالگر خواهد بود.

به گفته هماهنگ‌کننده این برنامه، «فکر برپایی چنین زنجیره انسانی جزئی از اجرای وصیت شهید بهاء علیان است که در 13 اکتبر گذشته درگذشت؛ وصیتی که در آن بر ورود کتاب به خانه هر فلسطینی تاکید شده بود.

به گزارش فارس، کرانه باختری رود اردن و اراضی اشغالی 1948 از آغازین روزهای اکتبر گذشته(اواخر مهر) شاهد انتفاضه سوم موسوم به انتفاضه قدس است.

عکس‌های زیر بخشی از این زنجیره انسانی است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.