رئیس پلیس دوبی طی اظهاراتی خصمانه علیه ایران گفت، امارات باید روابط تجاری خود با ایران را کاهش دهد و مغازه‌داران ایرانی را وادار کند طی ۳ سال این کشور را ترک کنند.

 رئیس پلیس دوبی خواستار اخراج تجار ایرانی از امارات شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری عربین بیزنس، رئیس پلیس دوبی گفت، امارات باید روابط تجاری خود با ایران را کاهش دهد و مغازه داران ایرانی را وادار کند طی 3 سال این کشور را ترک کنند.

ژنرال ضاحی خلفان بن تمیم، رئیس امنیت عمومی امارت دوبی گفت، مقامات ایرانی اجازه نمی‌دهند اماراتی‌ها یک مغازه کوچک در کشورشان باز کنند، بنابراین هیچ ایرانی‌ای هم نباید بتواند فعالیت‌های تجاری در امارات داشته باشد.

بن تمیم این اظهارات جنجالی را در صفحه توییتر خود منتشر کرده است. وی همچنین گفته، مقامات اماراتی باید تمدید مجوزهای تجاری تجار ایرانی را متوقف کنند و از صاحبان ایرانی بنگاه‌های اقتصادی بخواهند تا طی 3 سال این کشور را ترک کنند.

وی مدعی شد که «چین، هند، اندونزی، مالزی و آفریقا هزار بار بهتر از ایران برای مبادلات تجاری هستند».

این مقام اماراتی همچنین گفت: «طی 3 سال، ما باید از همه مغازه داران ایرانی بخواهیم که کشور را ترک کنند و نباید مجوز تجاری آنها را تمدید کنیم. مردم ما باید به‌جای ایرانی‌ها این مغازه‌ها را باز کنند».

خلفان گفته باید فروش محصولات ایرانی در تمام کشورهای حاشیه خلیج فارس ممنوع شود تا با «رفتار بی‌پروایانه» ایران مقابله شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.