مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد مقدس گفت: تقویت نهضت پاسخگویی مهمترین اولویت شهرداری مشهد در سال ۹۵ است.

تقویت نهضت پاسخگویی مهمترین اولویت شهرداری مشهد در سال ۹۵ است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، مهدی رضوی‌کیا ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: شهرداری مشهد با برگزاری 350 نشست خبری در 11 ماهه امسال رکورد کشور را در این زمینه به خود اختصاص داد.
وی با اشاره به سیاست‌های روابط عمومی شهرداری مشهد بیان داشت: معرفی شهرداری مشهد به عنوان یک نهاد پاسخگو به مردم، کاهش خدمات اطلاع‌رسانی و افزایش بهره‌وری اساسی‌ترین اهداف ما در سال جاری بودند.
مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد افزود: طرح نهضت پاسخگویی که به همت روابط عمومی شهرداری ایجاد شد، ارتباط بین مدیران شهری و مردم را دوچندان کرد و سبب شد تا مردم به صورت مستقیم با مدیر مربوطه خود سخن گفته و مشکلات خود را بازگو کنند.
سرهنگ حسین مهابادی مدیر اجرائیات شهرداری مشهد نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: میزان تخلفات شهری مرتبط با اجرائیات نسبت به سال‌های گذشته بسیار کاهش پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه شاخص‌های بخش اجراییات در سال‌جاری بسیار خوب بوده است، گفت: یکی از مهمترین معضلات ما تجمع‌ها و بی نظمی‌ها در مکان‌های شهری است که خوشبختانه در سال‌جاری شاهد کاهش فوق العاده این امر در شهر بودیم.
مدیر اجرائیات شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: میزان تجمعات و بی‌نظمی‌ها در سال گذشته 218 مورد بود که در سال جاری به 129 مورد تقلیل پیدا کرده است.
مهابادی با اشاره به وظیفه ارسال ابلاغیه و اخطاریه برای مردم یادآور شد: در سال جاری حدود 80 هزار و 981 مورد ابلاغیه و اخطاریه به مردم ارائه شده است.
در ادامه امیر رمضانی مدیر حراست شهرداری مشهد اظهار داشت: حراست شهرداری مشهد با تاکید بر حفاظت پرسنلی و فیزیکی در بدنه شهرداری به حفظ اسناد و مدارک اهتمام بسیار ویژه‌ای دارد.
مدیر حراست شهرداری مشهد با اشاره به جلوگیری از وقوع زمین خواری عنوان کرد: در سال جاری حراست شهرداری مشهد از چند مورد زمین خواری به ارزش 302 میلیارد تومان جلوگیری کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.