قدس آنلاین: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان گفت: امسال برای اولین بار از ۱۵ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۹۵، شش هزار نفر بصورت خانوادگی و با خودروهای شخصی به سرزمین های دفاع مقدس اعزام می شوند که اسکان و تغزیه آنان توسط بسیج پشتیبانی می شود.

اعزام خانوادگی ۶ هزار نفری به راهیان نور برای اولین بار در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سرهنگ علی مقواساز در جمع خبرنگاران تصریح کرد: افراد اعزامی عمدتا از کسانی گزینش شده‌اند که برای بار اول به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند که عموما به صورت خانوادگی به بازدید از زیارتگاه‌های و یادمان‌ها جنوب کشور اعزام می‌شوند؛ افراد اعزام شده برای اسکان در اردوگاه‌های شهید مسعودیان اهواز، شهید باکری خرمشهر و شهید حیدری دارخوین مستقر خواهند شد.

وی ادامه داد: از هر زائر 80 هزار تومان برای شرکت در این اردوها دریافت ‌می‌شود که بدون در نظر گرفتن بسیاری از خدمات برای هر نفر 120 هزار تومان هزینه پرداخت می‌شود؛ ظرفیت اعزام به اردوهای راهیان نور افزایش یافته است که مسئولان باید  توجه بیشتری به این موضوعات داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  امام صادق(ع) اصفهان گفت: حرکت راهیان نور و فرهنگ دفاع مقدس بقای انقلاب اسلامی و نظام اسلامی را رقم خواهد زد و این حرکت نیازمند پشتیبانی مادی و معنوی مسئولین در سطح استان و شهرستان می باشد.

 وی در ادامه با توجه به نزدیک شدن ایام سال نو تاکید کرد: اول فروردین ماه مردم از امام زاده ابوالعباس خوراسگان به سمت گلستان شهدای اصفهان، پیاده روی با عنوان آخرین لحظه اولین پیمان برگزار می کنند و هدف این امر تجدید پیمان با آرمان های امام و شهدا است که ۱۴ سال است این مراسم همراه با اهدای گل به خانواده های شهدا صورت می گیرد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  امام صادق(ع) اصفهان افزود: مراسم تشییع پیکر پاک شهدا پنج شنبه ۲۰ اسفند از ناحیه امام صادق به سمت گلستان شهدا برگزار می گردد.

 وی خاطرنشان کرد: پرداخت کمک هزینه جهیزیه ۵۰۰ زوج محروم از ۱۰ فروردین و برگزاری ۵ شب جشن های حضرت زهرا(سلام الله علیها) درمحل های گردشگری اصفهان (باغ غدیر، خواجو، میدان امام، سی و سه پل ) از دیگر برنامه های آتی این ناحیه می باشد

سرهنگ مقواساز ادامه داد، یکی دیگر از اهدافی که بسیج دنبال می کند رسیدگی به محرومین می باشد که از ۴سال گذشته تا کنون خیریه حضرت زهرا(سلام الله علیها) با مراجعه با خانه های مستضعفین به سبک امیرالمومنین بسته های حمایتی  شامل اقلام خوراکی به ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال وتوزیع می کنند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  امام صادق(ع) اصفهان اظهارداشت: اقامه نماز جماعت در مراکز گردشگری شهر اصفهان همچون پل خواجو، میدان امام(ره)، سی و سه پل و غیره در ایام نوروز و برگزار جشن میلاد حضرت زهرا(س) به مدت 5 شب از دیگر برنامه‌های بسیج در ایام عید نوروز است.

وی اضافه کرد: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و صبوری خانواده های آنان در قله های پیروزی دنیا قرار گرفته و ملت ها و امتهای آزاده در سراسر گیتی به ملت ایران به عنوان الگوی موفق و پیروز نگاه می کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.