قدس آنلاین - يزد: فرمانده انتظامي شهرستان اشکذر گفت: ماموران پليس اين شهرستان، سارق ۸۰ طوق پرنده تزئيني به ارزش ۴۰۰ ميليون ريال را شناسايي و دستگير کردند.

دستگيري سارق ميليوني پرنده هاي تزئيني در اشکذر

به گزارش قدس آنلاین از يزد، سرهنگ حسين ثقفي در تشريح اين خبراظهار داشت : با مراجعه فردي مالباخته به پليس آگاهي و طرح شکايت مبني بر سرقت 80 طوق پرنده تزئيني گران قيمت از منزلش، بررسي موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در تحقيقات کارآگاهان پليس، مشخص شد که در روزهاي گذشته چندين خريدار پرنده به مالباخته مراجعه کرده و از محل نگهداري پرنده ها بازديد کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان اشکذر گفت : با توجه به اطلاعاتي که مالباخته از خريداران در اختيار ماموران قرار داد، کارآگاهان پليس نسبت به بررسي سوابق کيفري اين افراد اقدام کرده و متوجه شدند يکي از اين خريداران داراي سابقه کيفري سرقت است.

ثقفي تصریح کرد : ماموران پليس به محل سکونت فرد موردنظر مراجعه و اطلاع حاصل پيدا کردند که متهم به يکي از استان هاي همجوار متواري شده است.

این مسئول ضمن اشاره به اخذ نيابت قضائي ادامه داد: ماموران پليس آگاهي به محل موردنظر عزيمت و متهم را در مخفيگاهش دستگير و در بازرسي انجام شده 80 طوق پرنده تزئيني سرقتي را نيز کشف و به همراه سارق به شهرستان اشکذر منتقل کردند.

وي خاطر نشان ساخت : متهم 30 ساله که داراي سابقه کيفري سرقت و همچنين اعتياد به موادمخدر مي باشد در بازجويي هاي فني و پليسي به سرقت پرنده هاي تزئيني از منزل مالباخته اعتراف کرد.

ثقفي ارزش پرنده هاي سرقتي را 400 ميليون ريال بيان کرد و افزود: پرنده هاي سرقتي از نوع طوطي و همچنين مرغ مينا است که با دستور مقام قضائي به مالباخته تحويل داده شد.

اين مقام انتظامي تصریح کرد: جلوگيري از ورود افراد ناشناس به داخل منزل و همچنين نصب دستگاه هاي دزدگير از جمله نکاتي است که همواره پليس آن را به مردم تاکيد و سفارش مي کند و رعايت آنها از وقوع از بسياري از سرقت ها پيشگيري خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.