فرماندار مشهد گفت: با بازشماری آراء ۳۸ صندوق، صحت نتیجه انتخابات مجلس در مشهد مقدس مورد تائید قرار گرفت.

فرماندار مشهد: صحت نتیجه انتخابات مجلس در مشهد مقدس تائید شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، رضا منصوری صبح امروز در نشستی خبری اظهار داشت: تجربه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد بیانگر این است که مردم مشهد رای به لیست‌ها داده و برنامه‌ها را در اولویت خود قرار داده‌اند و این تجربه‌ای بسیار مناسب است.
فرماندار مشهدمقدس بیان کرد: براساس رای مردم پنج نفر لیست اصولگرایان در مشهد در رتبه‌های نخست و پنج نفر لیست اصلاح طلبان نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
منصوری با اشاره به بازشماری برخی صندوق‌های رای در مشهد مقدس گفت: مطابق قانون پس از 2 روز از برگزاری انتخابات شکایاتی در این زمینه به هیئت‌های اجرایی در فرمانداری مشهد واصل شد و بازشماری برخی صندوق‌ها براساس این شکایات در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: حدود شش نفر نیز به صورت فردی شکایاتی مطرح کرده بودند که به‌علت کلی‌گویی و عدم وجود مستندات در جلسه مشترک هیئت نظارت و هیئت اجرایی این شکایات رد شد.
منصوری خاطرنشان کرد: شکایت دیگر وارد شده از سوی ائتلاف اصلاح‌طلبان در مشهد بود که خواستار تطبیق شمارش آرای برخی صندوق‌ها با سامانه و از سوی دیگر بازشماری تعدادی از صندوق‌ها بود.
وی با اشاره به اینکه این شکایات با توجه به استناد آن‌ها مورد قبول قرار گرفت، تاکید کرد: آراء 84 صندوق که شکایت‌کنندگان خواستار تطبیق آن‌ها بودند، مورد تطبیق قرار گرفت و علاوه بر این آراء 38صندوق نیز با حضور خود افراد مورد شمارش قرار گرفت و در نهایت نتیجه اولیه تائید شد.
منصوری تاکید کرد: با توجه به تطبیق و بازشماری صندوق‌ها به این نتیجه رسیدیم که هیچ‌گونه شبهه‌ای برای صحت انتخابات وجود ندارد.
وی افزود: بر اساس آراء اعلام شده قبلی به ترتیب سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی 384 هزار و 77 رای، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر 377 هزار و 734 رای، محمدحسین حسین‌زاده بحرینی 353 هزار و 118 رای، رضا شیران‌خراسان 343 هزار و 722 رای و جواد کریمی‌قدوسی 324 هزار و 450 رای کسب کرده ‌اند.
فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: بعد از بازشماری آرا نتایج اصلاحی به این ترتیب است که سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی 386 هزار و 420رای، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر 380 هزار و 536 رای، محمدحسین حسین‌زاده بحرینی 357 هزار و 21 رای، رضا شیران‌خراسانی 349 هزار و 75 رای، جواد کریمی‌قدوسی 328 هزار و 680 رای کسب کرده اند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.