فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد از اعزام ۲۲۰ نفر از بسیجیان این شهرستان به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

 ۲۲۰ بسیجی گنابادی به مناطق جنگی دفاع مقدس اعزام می‌شوند
علی ابراهیم‌زاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد در گفت‌و‌گو با ایکنا گفت: 220 نفر از بسیجیان حوزه‌های محلات ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان همزمان با ایام تعطیلات نوروزی، در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام می‌شوند.

اعزام 750 بسیجی گنابادی به راهیان نور از ابتدای امسال
ابراهیم‌زاده اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون، ۷۵۰ نفر از بسیجیان شهرستان گناباد به اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند و تا پایان سال نیز، ۱۲۰ دانشجوی بسیجی از چهار مرکز آموزش عالی این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.
وی با بیان اینکه همشهریان گنابادی با وسایل نقلیه شخصی نیز می‌توانند در مناطق جنگی حضور پیدا کنند، تصریح کرد: با توجه به برنامه زمان‌بندی اعلام شده به ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد، متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ معرفی‌نامه برای اسکان در مناطق عملیاتی جنوب کشور، به معاونت اردویی و گردشگری این ناحیه مقاومت مراجعه و ثبت‌نام کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقابله با جنگ نرم دشمنان را از جمله اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور عنوان کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.