قدس آنلاین - ایلام: معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: تجهیز اماکن بین راهی از جمله مجتمع‌ها، مساجد، و راهدارخانه‌ها باید در دستور کار مسئولان کمیسیون ایمنی راه‌های استان ایلام برای نوروز ۹۵ قرار گیرد.

اماکن بین راهی ایلام تجهیز شوند

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، شاپور پولادی در جلسه کمسیون ایمنی راه‌های استان با بیان اینکه ادارات ایلام از هم‌اکنون برای ارائه خدمات به گردشگران نوروزی آماده هستند، اظهارداشت: انشاءلله با آمادگی همه جانبه و همراهی مردم شاهد باشیم که در استان تصادفات منجر به فوت ثبت نشود و به استانداردهای کشوری نزدیکتر شویم.

وی با اشاره به اینکه رعایت استاندارد سازی در ایجاد دست‌اندازها ، ساماندهی چادرهای بین راهی از جمله در مسیر ایلام - سرابله و ... ضروری است، افزود: نصب دوربین‌های ثبت سرعت در مسیرهای پرحادثه استان، ضروری است و دستگاه های ذیربط بایستی نسبت به نصب این تجهیزات سریعاً اقدام کنند.

معاون عمرانی استاندار ایلام به لزوم فرهنگ سازی در بین رانندگان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: مسئولان پلیس راه آموزش های لازم را به رانندگان بدهند و علاوه بر این می توانند با استفاده از همیاران پلیس، سوانح رانندگی در نوروز 95 کاهش دهند.

شاپور پولادی با تأکید بر حذف نقاط حادثه‌خیزی چون امیرآباد مهران که از ابتدای امسال تاکنون در سوانح رانندگی تعدادی کشته برجای گذاشته است، یادآور شد: برای خدمت رسانی به مسافران نیز با مساعدت مسئولان فرودگاه شهدای ایلام، از هشتم فروردین 95، هفته‌ای دو پرواز از ایلام به سمت مشهد مقدس و بالعکس انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.